Wpis z mikrobloga

Kupiłem drukarkę 3D, Creality Ender 3 v3 KE, przyszła tydzień temu. I dzisiaj pojawił się z nią problem - urządzenie zaczęło wydawać dźwięk przypominający coś a la delikatny popcorn od strony zasilacza. Odkręciłem spód ale ekspertem nie jestem i nie zauważyłem żadnych widocznych oznak zwarcia. Musiałbym wyjąć oraz rozkręcić zasilacz ale nie znam się na tym. Chciałem ją na gwarancję odesłać ale oba adresy gwarancji oraz zwrotów są za granicą. Smart pokrywa koszty przesyłki kurierskiej za granicę? Czy może w Warszawie jest gdzieś dobry serwis drukarek 3D zajmujący się Creality?

#allegro #allegrosmart #druk3d #drukarki3d #warszawa #pytaniedoeksperta #creality #creality3d
PEPELeSfont - Kupiłem drukarkę 3D, Creality Ender 3 v3 KE, przyszła tydzień temu. I d...

źródło: 1000010373

Pobierz
  • 15
@PEPE_Le_Sfont: pierwsze co sie robi kupujac takie chinskie drukarki, to wymienia zasilacz. Nawet po gwarancji bałbym się używać tego z tym co daje ich fabryka. Nie odsyłaj tylko kup sobie nowy zasilacz.
Znalazłem podobny zasilacz ale jak na złość nie jest wyszczególnione, czy będzie pasował do mojej drukarki. W opisie widnieje "Ender-3 Pro/Ender-3 V2/CR-6 SE/Ender-7/Ender-5 Pro/CR-5 Pro/Ender-3 S1/Ender-3 S1 Pro/Ender-3 S1 PLUS oraz innych modeli". Model zasilacza to "Mean Well LRS-350-24 24V 14A 350W". Oryginał do Creality to "CMS-350-24_115/230V". Technicznie się zgadza ale wymiary będę musiał jeszcze sprawdzić.
@PEPE_Le_Sfont: Próbowałeś inny kabel zasilający? Kiedyś w Pc miałem podobne dźwięki, wymieniłem zasilacz dalej było to samo i okazało się że trafny był kabel zasilający (mimo że wchodził ciasno). Potrafił strzelać nawet jak się nim nie ruszało.