Wpis z mikrobloga

Mireczki nie znam się i proszę o pomoc.
Będę robił żywopłot z tuj z agrowłókniną.
Musze najpierw zerwać darń, której śmieciarze nie odbiorą z ziemią. Powinienem otrzepywać. Czy mogę tą otrzepaną ziemię użyć jako warstwa wierzchnia pod agrowłókninę? Czy bardzo będzie z niej wyrastać i tylko powinno się nawieźć nową ziemię?

#ogrodnictwo #ogrod
kanarex - Mireczki nie znam się i proszę o pomoc.
Będę robił żywopłot z tuj z agrowłó...

źródło: 000GOCS9LR36MNCT-C122-F4

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@WielkiPowrut88: tuja ma swoje plusy. Poza zła opinia entuzjastów jest zimozielona, rośnie jak #!$%@?, każdy imbecyl może ciąć kiedy chce a przeżyje, odrosty są jasnozielone i ładne. Jest gęsta a więc zasłania ładnie także od kurzu. Jest tania.
  • Odpowiedz
@Raa_V: Przy okazji lubi sobie uschnąć tak o z dupy, negatywnie wpływa na rośliny obok oraz powoduje uczulenia i wysypki na skórze. A no i wylęgarnia wszelkiego robactwa (komary tez lubią tam siedzieć), ale to jak większość żywopłotów.
  • Odpowiedz
@WielkiPowrut88: kleszcze i komary siedzą wszędzie gdzie nie ma przewiewu a więc w buku czy Leszczynie też będą. Nie mówię, że jest idealna ale to easy mode. Sąsiad chciał zrobić żywopłot z berberysow bo pięknie na wizualizacji to wygląda a w praktyce musi to co chwilę ciąć, nawozić, nierówne to i rzadkie. Na zimę brzydkie i smutne. Drugi posadził z lingurst to na razie ma po pas, chyba 4sezon. a w
  • Odpowiedz
@kanarex tak, jak pisze @WielkiPowrut88 laurowiśnia jest modna i ładna, jest zimozielona. Trzmielina (są odmiany żółte i zielone) ładnie też wygląda i szybko rośnie. Widziałam na działkach, że ludzie z niej robią żywopłoty. No i ona też nie gubi liści na zimę
  • Odpowiedz