Wpis z mikrobloga

Po 4 miesiącach posiadania Avensisa 2.2 150 km stwierdzam, że ten silnik to koszmarny muł w każdych obrotach, jeździ jak 1.1 ale pali jak 3.2, to gargantuiczne bydle nie nadaje się do miasta, rozmiar opon to wymysł mający na celu unicestwienie Słowian nadwiślańskich, ale #!$%@? radio to jest zjawisko. W FM odbiera wszystko w promieniu 70 km oprócz chęci życia, a jak wrzucam na AM to słychać jak ruscy w okopach giną. No coś wspaniałego ten samochód.
  • 47
To coś w żadnym momencie nie przypomina ani 150 kucy ani 350 niutonów.


@Cinoski: Jechać tym na hamownię to pewnie akcja w stylu armaty na muchy ale możesz spróbować czas od 0 do setki i porównać z tym co deklaruje producent. Jeśli będzie sporo odstawać to masz uszkodzony silnik. Jeśli nie to chyba masz za duże wymagania.
@echelon_: Porównuję do Audi A4 B7 2.0 140KM i zbierał się jednak żwawiej, a parametry ma trochę gorsze. Może i hamownia będzie spoko, myślałem o tym.
@Oszust_matrymonialny To jest ten "poprawiony", ale ponoć bez rżnięcia go da się uniknąć. Bardziej boję się wtryskiwaczy.
@liczy_no_ze_niby_nie Miasto to on liże raz na jakiś czas, na co dzień lata ekspresówką.
szok i niedowierzanie, że niemały silnik diesla nie jest skrojony (razem ze skrzynią) pod jazdę miejską. Tyle pytań, tak mało odpowiedzi.


@missioncritical: ja mam 2.0 od BMW i jeździ się nim po mieście wyśmienicie. Wiadomo, że średnie spalanie jest wtedy wyższe, ale dalej jest poniżej 7 (więcej tylko jak za bardzo się śpieszę). W 200-konnych benzynach przy podobnej jeździe nie zszedłbym poniżej 10. Jedynie w hybrydzie byłaby szansa na 5-6 litrów,
@Cinoski:
Znam ten silnik i nie jest on mulący. Sprawdź czy ci wtryski przypadkiem nie leją. Dodatkowo warto zajechać takim autem do chiptunnera, który niekoniecznie podniesie moc, ale lepiej zestroi dawki paliwa, przez co mocy będziesz mieć tyle samo, ale szybciej będziesz się zbierał i mniej palił.
No i warto jeździć na nieco wyższych obrotach i trzymać to auto w zakresie 2-2.5k na mieście.