Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #pytanie #samochody #citroen

Mam cytrynę xsarę 2 z 2004 roku, teraz zardzewiał mi tłumik i jest do wymiany. Jeszcze centralny mi nie działa.
Byłem u mechanika i on 'znalazł' jeszcze parę rzeczy jak wymiana przewodów hamulcowych(koszt jakieś 1300 zł), hamulce przednie, tarcze, klocki, simerbloki do wymiany.

I jestem w szoku bo za naprawę teggo wszystkiego myślę że poniżej 3k się nie zmieści.
Poza tym nie wiadomo co z tym centralnym, koszt też może być duży.

I pytanie mircy co mam robić XD? Nie znam się nie miałem nigdy problemów z tymi hamulcami, ale gość mówił, że te przewody najważniejsze.
A są dość mocno zardzewiałe, nie wiem wymieniać, czy to pierdzielić i jeździć?
Wiem, że mechanik chce zarobić i nie chce klienta na którym zarobi tylko parę stówek, ale też wydaje się gość spoko i pewnie mówi prawdę i nie chce naciągnąć.

Szczerze liczyłem na jakieś 1000-1500 zł, tyle mógłbym wydać, ale więcej to ja nie wiem.

Jeszcze ponad rok temu musiałem belkę wymienić, bo mi padła i koszt 3000zł...
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@TheSio: to wg Ciebie powinienem to wszystko zrobić?
Niestety jest to moje pierwsze auto, które mam ponad 5 lat i bardzo rzadko odwiedzałem mechaników, prawie w ogóle, bo w sumie nic się nie działo xD

No i pewnie mógłbym pewnie jakoś temu zapobiec wcześciej, ale jak nic się nie działo to po co miałem jechać do mechanika...

Tak samo z tym hamulcami nigdy nie miałem problemu, są trochę słabsze, ale
  • Odpowiedz
@strike_lucky: ogarnięcie kwestii bezpieczeństwa, tudzież hamulców to twój zasrany obowiązek, jeżeli poruszasz się po drogach publicznych, co to za pytanie w ogóle ¯\(ツ)/¯?

Tak samo z tym hamulcami nigdy nie miałem problemu, są trochę słabsze, ale nawet to lubiłem że nie są takie mocne


@strike_lucky: potencjalny potrącony też je polubi, takie nie za mocne
  • Odpowiedz