Wpis z mikrobloga

@Karonon:

kolega z pracy kupił w tym roku nowego Springa z salonu z dotacją za 58.000zł

Niby wszystko ok ale: brak podgrzewanych lusterek, małe to to, 19sek do setki no i wykończenie typowo chińskie..

Dlatego w podobnej cenie wolałem Twingo, ze znacznie lepszym wykończeniem, a w prowadzeniu to nawet nie ma co porównywać
@bednario: @Issac @Karonon @sveq91 btw wiecie dlaczego to się tak dobrze sprzedawało?
Jak byłem we wrześniu w salonie Renault to dostałem ofertę na najdroższą wersję Extreme (65 KM, chyba nigdy nie dostępna w Polsce) kosztującą katalogowo 22300€ z dopłatą w leasingu konsumenckim za 38€ miesiecznie. Podstawowa by pewnie wyszła połowę tego. Z perspektywy klienta ten samochód wtedy nie ma żadnych wad ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Niestety to jakaś nieśmieszna adaptacja samochodziku na rynek indyjski do warunków UE. Drogie, słabe, z małą baterią i zasięgiem ... o tragicznej wręcz jakości wnętrza, użytych materiałów


@bednario: Szkoda, akurat szukałbym takiego auta tylko spalinówkę, elektryk mi niepotrzebny.
@sveq91: ale Ty wiesz, że to niekoniecznie oznacza usterkę w aucie? Ten kluczyk pojawia się i przypomina o okresowym serwisie (wymiana oleju) i pojawia się co pewien zdefiniowany przebieg kilometrów (chyba 15-30 tysięcy jeśli dobrze pamiętam).

Wpisz sobie na YouTube:

Dacia TWÓJ MODEL service light reset

Dacia TWÓJ MODEL service spanner reset


Będziesz miał podane na filmiku co trzeba nacisnąć, w jakiej kolejności i jak długo przytrzymać by kontrolka znikła. Serwisy
@strusmig: Przegląd miałem 40albo 45kkm. Na bank coś z systemem start & stop bo się wyświetla komunikat, że jest niekatywny/aktywny na przemian + jakaś dodatkowa usterka. Ogólnie nie polecam tej marki. Jako służbowe ujdzie ale prywatnie to tragedia. Mamy 7 Dusterów na kontrakcie moja jako ostatnia nie miała większych bolączek niż standardowe problemy z adblue, panelem nawiewów itp.
@sveq91: no to spróbuj najpierw zresetować i sprawdź czy zniknie.

Na bank coś z systemem start & stop bo się wyświetla komunikat, że jest niekatywny/aktywny na przemian

To może być oznaka, że akumulator jest niedoładowany lub w kiepskiej kondycji - elektronika to wykrywa i dlatego system start-stop się wyłącza i zgłasza problem. Wtedy świeci się tylko przekreślona ikonka "A" systemu start/stop na pomarańczowo.
@sveq91:

Jeżdżę codziennie do pracy 90km w jedną stronę, nie ma opcji aby był niedoładowany ;)


Powiedz to właścicielom hybrydowych Toyot ( ͡° ͜ʖ ͡°)