Wpis z mikrobloga

Hej
Montował ktoś może zwykły tempomat do e60 530i (2003r.)? Manetek używanych bardzo dużo i za śmieszne pieniądze.
Oprócz manetki też trzeba kupić dolna osłonę kierownicy. Co z wiązką do manetki tempomatu? Prawdopodobnie nie będzie jak to 2003r(pierwszy rok produkcji)?
Też później trzeba to zakodować prawda? Kabelek mam i program INPA i jakieś tam inne jeszcze do tego. Nie mogę znaleźć jakiegoś poradnika na anglojęzycznym forum jak i naszym.

U siebie w Audi A3 8L to wiązke musiałem sobie sam zrobić z manetki do ECU i potem aktywowanie tempomatu w vagu więc łatwo.

#bmw #motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa #elektrykaasamochodowa
  • 5
via Android
  • 0
@Philosohero ok dziękuję Ci
Jeśli chodzi o licznik to chyba nie musi być z obsługą tempomatu (wskazania na liczniku jaka ustawiona prędkość itp)?
Myślę że by działało bez wymiany licznika.
@Cinek93: Ciężko powiedzieć, w E60 przedlift nastawę tempomatu masz za pomocą ruchomej skali na prędkościomierzu, tak jak wskaźnik temperatury silnika na obrotomierzu, w ukrytym menu można wyzwolić test zegarów, pozycja 02.0, jeśli pojawi się przesuwająca kreseczka za skalą prędkości to licznik jest git. Poza tym w E60 były 3 rodzaje tempomatów - zwykły, zwykły z opcją hamowania i aktywny, tutaj też będą różnice w kodowaniu
via Android
  • 0
@Philosohero jasne rozumiem. Będę czytał temat z linku co podałeś. Kupię tą manetkę, osłony kierownicy a później się zobaczy co będzie.
A ten test zegarów to na pewno wykonam i zobaczymy co pokaże.