Wpis z mikrobloga

Planuję kupić używany samochód w leasingu do 190000 zł. Zastanawiam się pomiędzy Audi A5, VW Arteonem i BMW serii 3. Celuje w silnik 2.0 min. 190km, roczniki od 2020r. wzwyż. Z wyposażenia które na pewno chce mieć to adaptacyjne światła, skórzana/alcantara tapicerka i wirtualny kokpit. Rozważam zakup samochodu używanego od dealera z gwarancją, BMW wychodzi tutaj na prowadzenie z dwuletnią gwarancją. Jakie macie doświadczenia z tymi modelami i programami samochodów używanych tych marek?
#motoryzacja
#leasing
#audi
#bmw
#volkswagen
#samochody
  • 37
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: a co ty na rajdy będziesz jeździł? Do blacharza I szpitala się będziesz spieszył? idź w low budżet i bierz corollle w hybrydzie o mocy 196 kucy. 150 koła nówka. Inaczej Będziesz się babral z niemieckim gównem i ich wynalazkami. A jak chcesz mocy to ściągaj Dodge charger z HEMI
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: kup sobie to co Ci się najbardziej podoba.
Oczywiście jako ekspert, nie mam doświadczenia z ha tfu BMW i na tfu audi, mam VW Tiguana.
Mam też światła adaptacyjne, gówno nie potrzebne na normalne drogi. #!$%@? żałuję tych świateł, było inny samochód kupić xD
Zastanów się po jakich wsiach jeździsz , że potrzebujesz adaptacyjnych, a długie nie wystarczą.
Weź coś co Cię będzie cieszyć i łatwo się sprzeda.
Ahaa czy
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: Nie boisz się kupować używki? Ja będę miał podobny dylemat za 2/3 lata - albo jakies nowe gównoauto z nieco mocniejszym silnikiem, albo trzymanie mojego i30N aż padnie, albo używana klasa premium.

Tylko jak oglądam jakies filmiki motokuncik itd gdzie ciągle opisują jak to beemki się srają i naprawy są po kilka tysięcy do kilkudziesięciu to ja już nie wiem co o tym sądzisz. I to mowa o autach bez
  • Odpowiedz
@Cortezfugi W tym budżecie to już skleisz nówkę. Przejdź się do dealera Audi i ponegocjuj rabat - teraz idzie fajnie urwać. A4 jest dosyć dobrze wycenione - aktualnie schodzi model.
  • Odpowiedz
@cwlmod Miałem używane BMW F10, po przygodach z nim stwierdziłem, że nigdy więcej używanego BMW (+ wyleczyłem się z nowoczesnych diesli na dłuuuugi czas) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: Potwierdzam to co wyżej @pejczi napisał. A4 jest antyczny ale poza infotainmentem, wciąż porządnym autem. Normalny rabat to 20%. Jak wejdziesz w auto do odbioru albo oferta audi biznesowa to w standardzie jest ten rabat i nawet nie trzeba pytać. Teraz pewnie jeszcze mają stary rocznik

@pejczi Co tam ci się zadziało? Słyszałem o awaryjnych xdrive, bo interwał olejowy bmw był 2x za długi
  • Odpowiedz
@Cortezfugi nie myśl pod względem gwarancji jeśli nie upalasz auta przy każdej jeździe, jak jeździsz normalnie na codzień i raz na rok przygazujesz to nie myśl wgl pod kątem gwarancji bo przez te 2 lata i tak się nic nie wydarzy, bierz BMW 3 będziesz w cholerę zadowolony ale za 190k myślałbym o 340i a nie 2L, za 190k możesz mieć m3 poprzedniej generacji. Pomyśl może o BMW 4 jak chcesz 2
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: bierz Toyotę/Lexa używkę na gwarancji, spory wybór wozów, będziesz widział serwis raz w roku i tyle.
Od niemieckiego szajsu bym się trzymal z dala.
A jak już to arteon wyjdzie korzystniej cenowo vs wyposażenie.
Od Bmw bym się trzymal z dala, tak samo audi.
Co za lby proponuja megane RS jak chlop szuka zupełnie innego auta, albo chryslera gruza 300c z HEMI xD
  • Odpowiedz
@cwlmod Miałem B47 190 km (polift) - a więc ten sam, co i dzisiaj wsadzają do wersji 20d.
Z historii które mnie trafiły:
-Zalanie sterownika silnika przez czujnik cisnienia paliwa (paliwo wesoło idzie przez przewody do sterownika). Ostatnio warsztaty są tym zawalone: https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8714627,bmw-diesel-20-30-n47-b47-czujnik-cisnienia-paliwa-usterka-wyciek.html . Uzywany sterownik, klonowanie itp. 2k pln + wymiana wiązki i jeszcze jakaś robota - chyba w 8-9k pln się zamknąłem
-Zapieprzony kolektor dolotowy z niedziałającymi nastawnikami klap -
  • Odpowiedz