Wpis z mikrobloga

Planuję kupić używany samochód w leasingu do 190000 zł. Zastanawiam się pomiędzy Audi A5, VW Arteonem i BMW serii 3. Celuje w silnik 2.0 min. 190km, roczniki od 2020r. wzwyż. Z wyposażenia które na pewno chce mieć to adaptacyjne światła, skórzana/alcantara tapicerka i wirtualny kokpit. Rozważam zakup samochodu używanego od dealera z gwarancją, BMW wychodzi tutaj na prowadzenie z dwuletnią gwarancją. Jakie macie doświadczenia z tymi modelami i programami samochodów używanych tych marek?
#motoryzacja
#leasing
#audi
#bmw
#volkswagen
#samochody
  • 37
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: a co ty na rajdy będziesz jeździł? Do blacharza I szpitala się będziesz spieszył? idź w low budżet i bierz corollle w hybrydzie o mocy 196 kucy. 150 koła nówka. Inaczej Będziesz się babral z niemieckim gównem i ich wynalazkami. A jak chcesz mocy to ściągaj Dodge charger z HEMI
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: kup sobie to co Ci się najbardziej podoba.
Oczywiście jako ekspert, nie mam doświadczenia z ha tfu BMW i na tfu audi, mam VW Tiguana.
Mam też światła adaptacyjne, gówno nie potrzebne na normalne drogi. #!$%@? żałuję tych świateł, było inny samochód kupić xD
Zastanów się po jakich wsiach jeździsz , że potrzebujesz adaptacyjnych, a długie nie wystarczą.
Weź coś co Cię będzie cieszyć i łatwo się sprzeda.
Ahaa czy
  • Odpowiedz
@Cortezfugi: Nie boisz się kupować używki? Ja będę miał podobny dylemat za 2/3 lata - albo jakies nowe gównoauto z nieco mocniejszym silnikiem, albo trzymanie mojego i30N aż padnie, albo używana klasa premium.

Tylko jak oglądam jakies filmiki motokuncik itd gdzie ciągle opisują jak to beemki się srają i naprawy są po kilka tysięcy do kilkudziesięciu to ja już nie wiem co o tym sądzisz. I to mowa o autach bez
  • Odpowiedz
@Cortezfugi W tym budżecie to już skleisz nówkę. Przejdź się do dealera Audi i ponegocjuj rabat - teraz idzie fajnie urwać. A4 jest dosyć dobrze wycenione - aktualnie schodzi model.
  • Odpowiedz