Wpis z mikrobloga

@Fanfatin: A się podepnę taktycznie.

Ja bym celował w jakieś 75% max pewnie.
w poprzednim nie miałem jakoś specjalnie dużo, a było w porządku. Tylko tam były fabrycznie piecowo, a nie gównianymi foliami ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Fanfatin: nie pamiętam już wartości procentowych, ale przy wyborze folii do swojego auta wybrałem trzecią z czterech "mocy" przyciemnienia. I potem żałowałem, że nie wziąłem tej ostatniej, "najmocniejszej" (jak to mówił pracownik warsztatu: na beton).

A cofa się na lusterka boczne. Albo na kamery. Ja bym brał najciemniejszą opcję.


gomjeden - @Fanfatin: nie pamiętam już wartości procentowych, ale przy wyborze folii ...

źródło: Screenshot_20240215_231341

Pobierz
@Fanfatin: Bardzo dużo zależy od samochodu i koloru nadwozia. Może być spoko, a możesz go zwieśniaczyć zbyt mocnym przyciemnieniem. Dla mnie "beton" pasuje tylko do białych i szarych (nie srebrnych), no i oczywiście czarnych, ale tu ogólnie trzeba być ostrożnym. Ja sobie np. robiłem symulacje w photoshopie i mi wyszło, że ciemne felgi to byłoby u mnie (BMW E90 black sapphire full M pakiet z shadowline) za dużo, a z szarymi/srebrnymi
@Fanfatin: folia 85% to jest taka jak "fabrycznie" piecowo przyciemniane szyby, czyli są ciemne, ale lekko coś tam widać z zewnątrz. Moim zdaniem najlepszy poziom przyciemnienia. 95% też miałem i da się normalnie cofać jak się umie boczne lusterka używać, ale szyby rzeczywiście są mocno ciemne. W mojej ocenie wizualnie korzystniej też wypadają te 85%.
@Fanfatin: A po co tak mocno przyciemniać? Zrób normalne fabryczne przyciemnienie i jest git, a nie jakieś całkiem czarne folie ludzie zakładają i potem auta wyglądają jak trumny
@Fanfatin: ja mam przyciemnione na bodajże 80% i jest ok. Z wnętrza po przyciemnieniu jest przecież znacznie lepsza widoczność, niż zewnątrz. Jak Ci zależy na prywatności, to lepiej celować w ponad 90%.