Wpis z mikrobloga

@Cierniostwor: rok temu były wyraźnie tańsze, ale pojawiła się informacja, że teren po lotnisku może zostać przeznaczony na nowe osiedle po wybudowaniu CPK i ceny poszły w górę...
  • Odpowiedz
@Sabarolus: to już kwestia tego, czy ważniejsza jest cisza dla grupki ludzi którzy świadomie wybrali tam mieszkanie, czy wygoda całego miasta co do dojazdu na lotnisko. Moim zdaniem to drugie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin: Nie zgadzam się - z takim podejściem lotnisko dalej byloby na polach mokotowskich jak przed II Wojną. To nie jest wcale mała grupka ludzi, a tracimy w ten sposób sporą, bardzo dobrze skomunikowana przestrzen a budujemy w to miejsce po Nadarzynach i Milanówkach. To lotnisko jest dla miasta, a nie odwrotnie.
  • Odpowiedz
@Sabarolus: no ale wybacz, mnie nie obchodzi że komuś jest głośno, świadomie wybrali tańsza lokalizację typu Jeziorki czy Opacz, nie chcę jeździć na lotnisko 2x dłużej.

Dlaczego jego jest ważniejsze niż moje? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Klasyczny konflikt interesów, ale poszkodowanych przesunięciem Okęcia będzie więcej niż cieszących się z ciszy. Więc nie powinniśmy tego robić.
  • Odpowiedz
  • 0
to już kwestia tego, czy ważniejsza jest cisza dla grupki ludzi którzy świadomie wybrali tam mieszkanie, czy wygoda całego miasta co do dojazdu na lotnisko. Moim zdaniem to drugie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Yuri_Yslin: OK tylko pamiętajmy że obecny limit slotów na Okęciu to 600. Jest to poziom dalece niewystarczający i musiałby być podniesieny jeżeli nie chcemy budować CPK, pytanie co wtedy powiedzieliby mieszkańcy?
Może referenndum w
  • Odpowiedz
@Cierniostwor: C) jestem za utrzymaniem Okęcia w roli biznesowego lotniska dla Warszawy zamiast idiotycznego pomysłu pędzenia ludzi awaryjnymi kolejami na pole kapusty, niezależnie od tego, czy CPK powstanie, czy nie. Na Okęcie samochodem mam kilka minut
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin: dobra, to czemu lotniska nie zostawiono na polach mokotowskich? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo argumenty tych, których je wtedy przenosili byly wlasnie takie, ze blokuje rozwój miasta.
  • Odpowiedz
  • 1
C) jestem za utrzymaniem Okęcia w roli biznesowego lotniska dla Warszawy zamiast idiotycznego pomysłu pędzenia ludzi awaryjnymi kolejami na pole kapusty, niezależnie od tego, czy CPK powstanie, czy nie. Na Okęcie samochodem mam kilka minut


@Yuri_Yslin: Jeśli chcemy znaczące lotnisko hubowe dla całego regionu Europy to musi ono być jednym lotniskiem w rejonie Warszawy, z tym wszyscy eksperci lotniczy się zgodzą.
Żadno duo-tri portowe pomysły się nie sprawdzą, nikt kto potrzebuje
  • Odpowiedz
@Sabarolus: nie znam historii lotniska na polu mokotowskim więc się nie wypowiem. Nie wiem, czemu podjęto taką decyzję.

Żadno duo-tri portowe pomysły się nie sprawdzą


@Cierniostwor: London city airport.

Biznes ma inne potrzeby, niż Janusz lecący na Malediwy.

Okęcie/CPK to nie prywatny folwark Warszawiaków


@Cierniostwor: Okęcie po wybudowaniu CPK jak najbardziej powinno służyć mieszkańcom Warszawy, a nie być zamienione na kolejne zbiorowisko kurników pod wynajem.

Można zdjąć z Okęcia
  • Odpowiedz
Okęcie po wybudowaniu CPK jak najbardziej powinno służyć mieszkańcom Warszawy


@Yuri_Yslin: O ile właścicielem stanie się samorząd no problem. Zbierzcie się w tej stolicy i je odkupcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
nie znam historii lotniska na polu mokotowskim więc się nie wypowiem. Nie wiem, czemu podjęto taką decyzję.


@Yuri_Yslin: pewnie za 50 lat ktoś powiedziałby to samo na pytanie czemu Okęcie przeniesiono, a w 1930 Twój dziadek moglby mowic jakim prawem mu z pól mokotowskich zabierają.
  • Odpowiedz