Wpis z mikrobloga

zeby ta kampania biedry nie okazala sie przeciwskuteczna. ludzie nie lubią nachalnego marketingu


@youngP Tak nie lubią, że w telewizyjnyn bloku reklamowym masz po dwie reklamy tego samego produktu, a wszelkie elektromarkety robią nachalne reklamy, jingle i spoty żeby tylko zalać Cię informacją o swoim istnieniu.
@hacerking: może zamiast bić się na plakaty biedronka mogła by coś zrobić ze:
1. śmierdzącym mięsem (prosto ze sklapu)
2. zastawionymi alejkami i drogami ewakuacyjnymi
3. lepiącą się podłogą
4. oszukiwaniem na cenach
5. wątpliwą jakością części produktów

jak raz na kilka lat podjadę do biedronki to w 3 min jestem w stanie sobie przypomnieć dlaczego po poprzedniej wizycie mówiłem "nigdy więcej nie wejdę do tego chlewu" xD choć po ostatnim
@youngP: dla mnie Biedronka jest spalona, nie jest wcale tańsza, to zależy od koszyka. A jeśli nawet jest tańsza o te 5% to cena za wygodę o czystość jest ważniejsza