Wpis z mikrobloga

#ecommerce #komputery #prawo

Mireczki, jak to jest? Kupiłem sobie część do kompa. Termin realizacji to było 7 dni. Kupiłem, opłaciłem i czekam. Po kilku dniach przyszedł mail że wydłużone terminy czy chce jeszcze poczekać czy anulować. Napisałem że spoko, moge poczekać. Teraz mi anulowali bo brak dostepności i brak dostawy. A produkt na stronie pojawił się z dostępnoscią 24h tylko 100zł drożej. Tak jawnie w kulki sobie lecą?
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MercedesBenizPolska: ale to nie chodzi o 100 zł tylko o gówniany serwis w stosunku do klienta
w sensie różne rzeczy widziałam żeby sobie nabić kapuchę do kieszeni ale kazać komuś czekać tydzień na produkt i go wycofać żeby sprzedać drugi raz tylko 100 pln drożej to już przesada

nie wiem ziomek, ściągnij te części z zagranicy bo normalnie mi się przykro zrobiło że to tak funkcjonuje
ale co ja mogę zrobić, jedynie załamać ręce i wystawić negatywa
imo też jestem graczem i sobie nie wyobrażam
  • Odpowiedz
  • 2
@MercedesBenizPolska w net-s zamawiałem taki gadżet, bo się świeci "wysyłka w 24h".
Następnego dnia patrzę status się zmienił na opłacone i planowana dostawa za 6 dni.

A na stronie nadal " wysyłamy w 24h".

Niektóre sklepy takie są po prostu ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz