Wpis z mikrobloga

@juzwos: dopiero zauważyłem. To jest ostatni wyprodukowany egzemplarz, zrobili ceremonię, media na miejscu, filmy, zdjęcia.
A jeden reflektor już nie działa? xDDD
  • Odpowiedz
@PiotrFr: Moim zdaniem akurat jest to samochód klasy sprintera i transita pod takim aspektem, że auto van/dostawczak, minibus. Inną sprawą jest, że produkowanie żuka w 98"' było totalną patologią. Też zależy którego T4 bo tych T4 też były dłuższe wersje i krótsze.
  • Odpowiedz
@Cztero0404:

Moim zdaniem akurat jest to samochód klasy sprintera i transita pod takim aspektem, że auto van/dostawczak, minibus.


Tak samo jak transporter. Nysa miała DMC w okolicach 2500kg, więc to nie jest klasa sprintera
  • Odpowiedz
@Cztero0404 potem się dziwić czemu zaorali naszą produkcję... Nawet jak klepaliśmy na licencji to trzeba było klepać wraz z postępem motoryzacji, byleby uniezależnić się kiedyś w przyszłości. Dobrze że zostały u nas klepacze podwykonawcy w automotive, ale stać nas było na więcej.
Przy okazji - sama nazwa np. FSO Polonez... Nazwa marki po prostu dramat. O ile nazwy jak Nysa, Polonez, Warszawa są w porządku, tak FSO brzmi po prostu źle...
  • Odpowiedz