Wpis z mikrobloga

Mirki, myślę poważnie nad zmianą pracy, a może nawet i branży.
Obecnie pracuję w branży IT, parę lat na stanowisku helpdesk 5k (brak możliwości awansu w firmie, ale siedziałem ze względu na świetny team). 30stka coraz bliżej, a ja dalej nie wiem co chciałbym w życiu robić i przyznam, że trochę mnie to już męczy, bo wolałbym mieć obraną ścieżkę kariery, tyle że nie wiem co naprawdę chciałbym w życiu robić.

Pracę w IT zacząłem ze względu na chęć ucieczki z januszexu i normalne zarobki.
Pare lat temu byłem też innym człowiekiem i nie widziałem innych możliwośći niż praca "informatyka".
Aktualna praca otworzyła mnie na ludzi, ale też uświadomiła że nie jestem aż tak techniczny jak mi się wydawało i niekoniecznie jarają mnie ścisłe tematy "informatyczne" jak sieci, AD etc. Chciałem być administratorem sieci, ale poprzez prace w branży zdałem sobie sprawę że to kompletnie nie dla mnie.
Z programowaniem nie chcę mieć absolutnie do czynienia, nawet w najmniejszym stopniu.

No i teraz przychodzi taka kwestia, robiłem sobie rachunek sumienia co mogłoby być ciekawe, w jakim kierunku mógłbym pójść, i wpadłem na takie pomysły:
Niby mógłbym z każdego z podancych stanowisk czegoś się pouczyć, ale wolałbym trafić raz a dobrze. Kolejność przypadkowa. (Brak studiów i niespecjalnie mnie pociągają, jeżeli ma to znaczenie).
W robocie spotkałem się raczej z opiniami że jestem inteligentnym człowiekiem i szybko ogarniam nowe rzeczy.

1. Analityk danych/biznesowy
2. Marketing (jaka ścieżka?)
3. UX design
4. Finanse (controlling czy coś??)
Dodatkowo:
5. PM, Scrum Master
6. Grafika 3D

Zależałoby mi na:
-normalnych zarobkach (minimum 5k, ale jestem w stanie wziąć paycut jako junior, choć nie ukrywam że przynajmniej 7k+ po 2 latach doświadczenia byłoby super).
-pracy 8h dziennie, bez masy nadgodzin
-pracy zdalnej, lub przynajmniej hybrydowej