Aktywne Wpisy
owsikalfred +1657
Jako że Wykop to ogromna moc, może w takim razie ktoś będzie potrafił udzielić odpowiedzi co się u mnie odpoerdziela w #mieszkaniedeweloperskie mieszkanie odebrane od dewelopera w grudniu 2019. Od samego początku pojawiały się liczne pęknięcia na ścianach nośnych oraz suficie w łazience, co nasiliło się po budowie drugiego etapu osiedla. Jako że generalny wykonawca zaczyna coś kręcić że nie wie jak je usunąć zaczynam zastanawiać się nad wadą trwała w budynku.
Karzbig +742
Chciałem sobie powiesić model i się zastanawiałem, jakie ludzie mają na to sposoby, ale już widzę, że jedyne co mogę powiesić to siebie a samolot do kosza XD
#elektroda #modelarstwo #januszcore
#elektroda #modelarstwo #januszcore
https://www.holcim.com/media/company-news/mercedes-benz-electric-truck-fleet
#transport #samochodyelektryczne #mercedes
+41 (0)58 858 58 58
- zupełnie inna ciężarówka ze znacznie mniejszą baterią i wolniejszym ładowaniem
- brak infrastruktury na trasie (ta się dopiero buduje)
- Lafarge nie wozi pomarańczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Częstsze ładowanie = częstsze przestoje.
Mniejsza ładowność.
Brak infrastruktury (co sam zauważyłeś). Może to być pół roku, może być rok, a może być cholera wie ile (szczególnie na trasie).
Nieważne co wożą, w transporcie liczy się czas.
I śmiem wątpić, że na tych 600 kWh zrobią 500 km, a co dopiero że będą robić po 1000 km dziennie jak
Chyba że ciężarówka ma jeździć w wachadle z różnymi kierowcami, ale wtedy w czasie załadunku może być ładowana.
Logicznie taka ciężarówka będzie jeździć na trasie 300km, tak żeby to zajęło około 4,5h, godzina na załadunek i naladowanie i znowu 300km. I tak wkoło.
No z czystej matematyki wychodzi, że tak. Actros zużywa ~120kwh.
Myślisz że ich samochody jeżdżą w potrójnej obsadzie 24h?
Jako ciągnik siodłowy nie ma mniejszej ładowności w Europie. Pewnie nie wiesz dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oczywiście że ważne. Myślisz