Wpis z mikrobloga

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/zaskakujacy-nowy-trend-w-polskich-sklepach-mlodziez-pelza-na-podlodze/cw9wq71

Sklepy sieci Lidl i Biedronka mają nowe zmartwienie. To pełzające nastolatki, które podążają za internetowym trendem i publikują swoje wyczyny w sieci.

W sklepach sieci Lidl i Biedronka oraz centrach handlowych pojawiają się młodzi ludzie, którzy podążają za zaskakującym trendem internetowym

Młodzież chodzi na kolanach, wszystko nagrywa, a następnie publikuje w mediach społecznościowych

Pełzająca młodzież staje się powoli zagrożeniem, ponieważ decyduje się na wchodzenie do lodówek i na półki z mięsem

#tiktok #heheszki #polska
LeonardoDaWincyj - https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/zaskakujacy-nowy-trend-w...

źródło: temp_file.png4071527478633306487

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz