Aktywne Wpisy
JanDzbanPL +33
Polacy najwięcej krzyczą o braku wdzięczności z strony ukraincow, jak widać Polska nawet nie jest w top 3 a krzyczymy jakbyśmy sami uratowali Ukrainę przed zagładą #ukraina
Pokojowa +49
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
na wiosnę mam w planie zdać egzamin na kat. A, zaczynam przeglądać co ciekawego można kupić za 7-10 (może 12 jak spoko sztuka) tys na wtrysku i jeśli by się dało to z absem.
widziałem na yt i forach różne modele polecane za te pieniądze, ale tematy często były zakładane od 3 do 6 lat temu, a teraz niektóre opisywane tam modele z danych roczników ledwo łapią się w górnym zakresie tych moich widełek.
ceny motorków #!$%@?ło czy o co chodzi? używane cbfy, er6, fz6 z czasem drożeją zamiast tanieć?
@mkmkm: Odpuść wtrysk i ABS i masz Suzuki GSX600\750F w tych pieniądzach na prawdę poszanowane i często z dodatkami. To nie jest ścigacz. To sport-turystyk, tam masz pozycję prawie wyprostowaną.
@mkmkm: Tak, ale to i tak nie jest tak ogromna patologia, jak przedział motocykli 125.
Nie ma absu ale w tych pieniądzach można znaleźć fajna sztukę sprzed gladiusa. Miałem dwie (gaźnik i wtrysk i oba dawały sporo frajdy. Oba w nakedzie)
A bym sobie w takich pieniądzach kupił chętnie znowu ~10 letnia xD
Też bez ABSu i nie przeszkadza to jakiś bardzo. Trzeba wyczuć maszynę i ABS staje się zbędny.
No ale gaźnikowca bym nie chciał. Zawsze jakieś problemy są.
Bierz sprawdzone i produkowane latami konstrukcje, jak xj600 xj6- er6- bandit 600-650, sv650,cb600 itp.
Do pierwszej wyjebki
@mpetrumnigrum: Bardzo dobra i bardzo ciekawa maszyna za głupie pieniądze. Ale w podobnym budżecie już bym wolał chyba Bandytę 600 z owiewkami.
@Bodzias1844: Jak regularnie serwisujesz u osoby, która jest mechanikiem, nie zdzichem stodołowym, to nie ma żadnych problemów. Ja się zastanawiam, czy sobie wakuometru nie kupić i samemu okresowo sobie nie kontrolować ciśnień. Spalanie mam takie, że nie jedna maszyna na wtrysku o tej
Jeśli będziesz kupować wakuometr to nie dziaduj tylko bierz słupkowy, bo te zegarowe to guano jest.
@Bodzias1844: z gaźnikami nie trzeba się bawić co sezon tylko je ustawić raz na 40-50tys wakuometrem jeśli motocykl ma przejechane 70 tys km.
Japońskie współczesne
@mpetrumnigrum: te "wspołczesne" gaźniki mają po 16 lat i więcej (moment wejścia w życie Euro3 dla motocykli)
One relatywnie dobrze działały, kiedy były nowe. Obecnie są najczęściej zajechane do granic.
Większość użytkowników nie ustawi sobie gaźników, a mechanicy chcą się tym zajmować równie chętnie jak starymi dieslami w samochodach.
@ArmandoFelonso: trochę dziwi mnie ta opinia. Regulacja, czyszczenie gaźników to jedna z częściej wykonywanych prac wśród mechaników. Pierwsze słyszę, żeby mechanicy nie chcieli tego robić. Mnóstwo jeżdżących motocykli jednak ma gaźnik. Według mnie, aż tak nie ma co się tego bać, co nie zmienia faktu, że warto kupić coś nowocześniejszego, co ma wtrysk i ABS ;)
@mpetrumnigrum: No i teraz powiem, że i tak i nie. Jest to racja. Warunek - mamy moto z pewną historią i do którego wcześniej łap nie wkładał idiota.
@noobarian: Ja również.