Wpis z mikrobloga

Obsluga klienta #playstation to straszne gowno.
Chciałem kupić premium za 70zl.
Dodalem karte, zaplacilem.
"Wystąpił błąd spróbuj ponownie"
Spróbowałem ponownie, a tu jeb dwa razy "pobrano 70zl".
Zapłaciłem 140.
No to zażądam zwrotu 70zl.
Na infolinie nie mogę sie dodzwonic, bo nr nie istnieje.
Pisze przez formulasz.
Podaj dane bla bla
Podaj numer transakcji.
W opcje historia transakcji nie mogę wejść ani z poziomu telefonu, peceta, ani konsoli.
Nosz #!$%@? .... #zalesie
  • 3
@erebeuzet: może obsługa się pogorszyła, ale w 2023 na spokojnie udało mi się dodzwonić do czowieka na infolinii. jedyne ograniczenie, o którym pamiętam, to infolinia była czynna tylko w godzinach pracy biurowej czyli chyba do 16:00