Wpis z mikrobloga

  • 414
Nie ma to jak pomoc fachowca


@szybkijakpoybany: To jest zwykły klepacz w call center. Jak w dokumentacji po swojej stronie nie widzi info to czego oczekujesz? Że dla szanownego klienta pobierze u HP dokumentację w PDF i ci sprawdzi? Gdy jednocześnie ma pewnie 10 kolejnych klientów na linii?
Do tego z tym "XD" wyglądasz zwyczajnie jak buc.
  • Odpowiedz
@szybkijakpoybany: Nie wiem ile masz lat, ale patrząc na umiejętności społeczne chyba wypada pogratulować, że udało Ci się dożyć takiego wieku. Zbadaj się na spektrum autyzmu, bo taka forma komunikacji nie jest normalna. Za parę lat będziesz krzyczał na kasjerki, w sklepie że coś się nie zgadza z reklamą w tv.
  • Odpowiedz
  • 109
@cyconiusz: OP jest jak ten mem "gdy wykopek wychodzi do rzeczywistego świata". Aleksandra go zwyczajnie zlała bo nie ma ani czasu, ani cierpliwości by użerać się z dużym dzieckiem które i tak pewnie tego laptopa nie kupi xD
  • Odpowiedz
@szybkijakpoybany gnije z ułomka, temat do wygooglowania w 3 sek, mi by się nawet nie chciało zawracać komuś takimi pytaniami dupy, masz 2 sloty, które są zajęte i tyle, czyli ram 2x8gb. Jedyna opcja żeby porozmawiać z kobitą z supportu i się na niej wyżyć, znając życie irl to żadna na ciebie nie spojrzy, dlatego musisz przelewać swoje frustracje na biednej lasce z suportu xD co za czop. Ino czekam jak #!$%@?
  • Odpowiedz