Wpis z mikrobloga

no niema lepszej gry
(tylko jakaś spiracona wersja sprzed pachy co zmieniły sposób rozrostu granic) szkoda dodatków ale jak raz na ruski rok pyknę to fun jest i tak
da się mieć dodatki i sposób zachowania granic jak w wersji 1.0 :) ?

#gry #stellaris
drinkIT - no niema lepszej gry 
(tylko jakaś spiracona wersja sprzed pachy co zmienił...

źródło: nr1

Pobierz
  • 13
@kishurki: grałem w nowsze bo sporo nowości i 95% z nich mi się podobało, nie przebolałem i nie zrozumiałem jak zasięg granic w pewnym momencie zaczął działać.
jak wracam to właśnie do tej STAREJ wersji. brakuje mi tych bajerów z dlc ale i tak świetny klimat i możliwości tyle (można korzystać z bugów można nie :) )

@Kagernak: mi nawet ówczesny komp przeszkadzał grać... na dużych mapach super ultra fast
@drinkIT:

pomijając GTA to ta gra była pewnym motorem do rozbudowy kompa


Dla mnie cały czas jest motorem, te gry paradoxu to bardziej głodne procesora niż większość gier AAA. Trochę wydłużyłem życie swojego blaszaka upgradując kartę no, ale trzeba już w końcu dać temu procesorowi też odejść na emeryturę.
@Kagernak: to tak humorystycznie... moja obudowa jest starsza od sporej ilości obecnie tu obecnych :)

zasilacz przeżył 2 albo 3 auta <- POWAGA
i7 3gen K - te takie najlepsze/32 ram/rx 570 (tez tam jakiś pasujący do reszty)/płyta taka co wyciska z tego 10 soki jak trzeba.

#pokazkomputer #retrogaming (emulator xboxa mi potrzebny był dla równie fajnego fight night) :)

tak wiem... odkurzacze kabli nie lubią - dlatego tam tyle kurzu
drinkIT - @Kagernak: to tak humorystycznie... moja obudowa jest starsza od sporej ilo...

źródło: tojuz retro

Pobierz
@kishurki: Kompletnie się nie zgodzę. AI było cieniutkie. Teraz jest jakieś wyzwanie.

Co do samych dlc i zmian to nadal uważam (jak w HoI4) element szpiegostwa za niedorobiony. Idzie to w lepszą stronę, ale dalej coś nie tak.

Podróżowanie... no cóż zabrano różnorodność. Pewnie niszczyło to balans na mp czy cuś.
Mi brakuje w tej grze unikatowych technologii zależnych od typu gatunku. Miodem byłoby jakby drzewko technologii było tak rozbudowane żeby
@drinkIT:

nie przebolałem i nie zrozumiałem jak zasięg granic w pewnym momencie zaczął działać.


To bardzo proste. Rozwijając się lecisz jak najszybciej po krzyżujących się hiperliniach i układach z sąsiadami (tak aby zablokować im przelot). Jeśli masz zamknięte granice (polityka) to wtedy możesz przyblokować przeciwnika (a Ty potem sobie zabierasz to co zostało). Problem jest kiedy masz otwarte granice. Czasem jak AI brakuje już miejsc do zdobywania układów bądź jest jakiś
@MajoZZ:

Co do samych dlc i zmian to nadal uważam (jak w HoI4) element szpiegostwa za niedorobiony. Idzie to w lepszą stronę, ale dalej coś nie tak.


Oj tak. Szpiegostwo to niesamowite gówno. Kompletnie bezwartościowe i to w każdym wypadku. Przydałyby się jakieś urozmaicenia w strefie militarnej, ale nie jest źle.