Wpis z mikrobloga

Nauczka na przyszłość. Oddawać do naprawy od razu z tytułu rękojmi. Pierwszy raz dali naprawę w ramach gwarancji Apple. Popsuła się główna kamera miesiąc po zakupie nowego iPhone 15 w iSpot. Wymienili wszystkie wnętrzności oprócz ekranu. Tel dostał przez to nowy nr seryjny. xD

Na następny dzień zauważyłem kurz pod przednią kamera i tylną też. Oprócz tego tylną miała porysowany ten czarny plastik dookoła sensora.

Oddałem ponownie tel tym razem z tytułu rękojmi z prośbą o wymianę na nowy. No i... będą naprawiać jednak bo to pierwsze zgłoszenie z tytułu rękojmi. xD

Czyli drugi raz otwieranie telefonu. Jprdl - to ma być to lepsze traktowanie i wspaniałe doświadczenia od marki Apple?

#zalesie #apple #iphone #ispot
Pobierz szczurek_87 - Nauczka na przyszłość. Oddawać do naprawy od razu z tytułu rękojmi. Pie...
źródło: Screenshot_2024-01-04-04-39-33-17
  • 23
@szczurek_87: Ja walczyłem z x komem prawie rok, bo mi nie chcieli naprawić czegoś, jak uderzyłem na rękojmię to nie chcieli jej uznać twierdząc, że to wada softwareowa (nie ma na to dowodu), ale jak już prawnikowi x komu napisałem, że jestem już umówiony z rzeczoznawcą i szykuję z pomocą UOKiK pozew to za parę dni mi dali info, że nie uznają mi nic, ale dla dobra klienta zwrócą mi kasę
@szczurek_87: na przyszłość: jeżeli masz aktywną gwarancję Apple to w takiej sytuacji wyszukujesz autoryzowany serwis z dobrymi opiniami (w Krakowie np. iMad) i tam oddajesz w ramach gwarancji. Nie załatwiaj tego przez sklep, bo ostatecznie i tak telefon trafi do serwisu, ale nie będziesz miał nad tym kontroli. Autoryzowany serwis dba o swoją renomę. Wszystkie autoryzowane serwisy podlegają Apple i nie mają nic wspólnego z badziewnymi serwisami od Androidów jak Regenersis.