Wpis z mikrobloga

Nauczka na przyszłość. Oddawać do naprawy od razu z tytułu rękojmi. Pierwszy raz dali naprawę w ramach gwarancji Apple. Popsuła się główna kamera miesiąc po zakupie nowego iPhone 15 w iSpot. Wymienili wszystkie wnętrzności oprócz ekranu. Tel dostał przez to nowy nr seryjny. xD

Na następny dzień zauważyłem kurz pod przednią kamera i tylną też. Oprócz tego tylną miała porysowany ten czarny plastik dookoła sensora.

Oddałem ponownie tel tym razem z tytułu rękojmi z prośbą o wymianę na nowy. No i... będą naprawiać jednak bo to pierwsze zgłoszenie z tytułu rękojmi. xD

Czyli drugi raz otwieranie telefonu. Jprdl - to ma być to lepsze traktowanie i wspaniałe doświadczenia od marki Apple?

#zalesie #apple #iphone #ispot
szczurek_87 - Nauczka na przyszłość. Oddawać do naprawy od razu z tytułu rękojmi. Pie...

źródło: Screenshot_2024-01-04-04-39-33-17

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
@szczurek_87:

W naszym kraju nie powstały nigdy oficjalne sklepy Apple (Apple Store), a dostępne są jedynie iSpoty rozlokowane w dużych miastach.


Polska januszerka jak zwykle w formie. W takiej Ameryce dostaniesz drugiego ajfona od ręki
  • Odpowiedz
  • 1
@editores: telefon oddałem 13.12... 20.12 przysłali SMS że telefon oddali do centrum naprawczego Apple. Tego maila że podjęli decyzję o naprawie dali 3.01. Chce się przyczepić że do mojego roszczenia z tytułu rękojmi odnieśli się dopiero 3.01 więc po upływie 14 dni. Wówczas uznaje się że przyznali mi rację i pozytywnie odnieśli się do mojego żądania?

Ja bez telefonu jestem już ponad miesiąc wliczając w to pierwsza naprawę. XD

Kwestią czasu
  • Odpowiedz
  • 0
@szczurek_87 rękojmia xD Kiedyś kupiłem kuzynce laptopa w neonet w imieniu dziadka bo miała komunię, laptop leżał 2 tygodnie w szafie, a po odpakowaniu okazało się, że jest martwy. Przygotowałem pismo o rękojmi, pojechałem do sklepu i mnie wyśmiali i przyjęli go na zwykłą gwarancję, nie poszli na wymianę sprzętu na miejscu i wysłanie wadliwego na naprawę przedsprzedażową. Super sklep i prezent, cyka. Nie dziwię się, dlaczego teraz bankrutują.
  • Odpowiedz
@szczurek_87: To nie Apple, a po prostu traktowanie kllienta jak wroga w Polsce. I to niezaleznie co kupujesz. Mialem to samo z wszelkim sprzetem outdorowym, odpowiedz byla ze zle uzywane albo chodzic nie umiem (xD). Na zachodzie Europy, nawet po zakupach online, zglaszam problem z fotkami - odkleja sie podeszwa w paru miejscach. To wymiana na nowe buty od reki, bez pytan, mimo ze jakies zuzycie juz bylo. Kolejny raz to
  • Odpowiedz
@szczurek_87: jak apple to pewnie regenersis/ctdi, #!$%@?łem się z tymi debilami z pół roku jak odesłali mi telefon który nie łapał w ogóle sieci, twierdzili ze wszystko git, dopiero jak zgłosiłem rękojmie przez. Sony center to nie tylko otworzyli i wymienili antenę i kabelek do niej ale też cała #!$%@?ą płytę główną przy okazji zmieniając mi IMEI i nie dając żadnego papieru na to, że jest nowy.
No #!$%@? banda matołów
  • Odpowiedz
@editores czym się różni kupienie bezpośrednio w Apple od kupienia w ispot i oddanie na gwarancję do Apple?

Kupiłem 2x 15pro na premierę w ispot i gdybym tego nie zrobił to dostępność była tak marna, że bujalbym się z tym chyba miesiące albo czaił jak szpak na wiśnie na pojedyncze sztuki xD
  • Odpowiedz
@szczurek_87: współczuję Mirku i podbijam opinie o iSpot - ma najgorszą obsługę i w salonie, i przy naprawach. Gdyby dalej była chjunia, pisz do Apple, może gdzieś cię pokierują, do innego punktu.
  • Odpowiedz
są dwie zasady. nie kupuje się i nie naprawia w iSpot. niestety wchłonęli niezły cortland i bedzie coraz gorzej. ja kupuję zawsze bezpośrednio w apple.


@editores: nigdy nie mialem nic ze stajni apple, bylem przekonany ze ten caly ispot to oficjalny sklep apple
  • Odpowiedz