Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@3wolny ja się nie szczepiłem, jak pytałem ludzi to ktoś tam odnowił szczepionkę na blonnice i tężec, na WZW A.
Zwiedziłem północny Wietnam, ale tam teraz jest zima, więc max 26 st. i zero komarów. Na południu +37, ale też nic mnie nie pogryzło.
W Kambodży widziałem takie mikro komary, ale nie mam ani jednego śladu, więc nie wiem czy to w ogóle gryzło.
Znajoma wróciła pół roku temu z denga.
@Miijjii zamierzam być w Wietnamie w marcu, zwiedzać z południa na północ jeździłeś tam skuterem? Nie mam doświadczenia za bardzo w jeździe tym gównem a chyba mnie to nie ominie... Xd
via Android
  • 0
@lichwiarz

Nie jeździłem sam skuterem, Wietnam zrobiłem z kierowcą i z Sajgonu do Hanoi samolotem.
W miastach ruch jest potężny, trzeba doświadczenia w przejściu przez drogę, a co dopiero w jeździe skuterem. Na obrzeżach jest spokojniej, da się ogarnąć, ale skuter to zły środek transportu na duże odległości.
via Android
  • 0
@lichwiarz jak na pierwszy wyjaz, to koniecznie zobacz Sajgon, muzeum z tunelami pod Sajgonem, Hanoi i zatokę Ha Long.
Pogoda - na północy może być zimno, nawet 10 stopni w nocy, a w tym samym czasie na południu będzie 30st w nocy.
Jedzenie przepyszne! Bez strachu, nic mi nie było. Ceny ok, w porównaniu z Europejskimi stolicami - taniej. Wszystkie publiczne transporty za grosze.
Można się targować, więc na straganach których pełno
via Android
  • 0
@lichwiarz sam musisz kogoś znaleźć na miejscu. Ludzie są zazwyczaj bardziej uczciwi jak u nas.
Lokalne autobusy, tuktuki, riksze, auta, generalnie wszystko znajdujesz na miejscu. Grab lub Uber w mieście, wiadomo.
@Miijjii: Odnośnie Tajlandii:
1. Jak/czym najlepiej płacić?
2. Phuket - w którym miejscu szukać noclegów?
3. Które sanktuarium słoni polecasz na Phuket?
4. Jak szukać wycieczek jednodniowych? Lokalnie?
via Android
  • 0
@Beto
1. Revolut lub wymieniasz dolary (najlepiej jak najnowsze w jak najlepszym stanie, duże nominały).
2 i 3. Nigdy nie byłem w Phuket