Wpis z mikrobloga

Ja wiedziałem że mapki w Lost Alpha były wielkie, bo przechadzka z Kordonu do Baru 100 Radów była zajebiście długa (i potem już porzuciłem LA:DC), ale nie wiedziałem że cała mapa jest aż tak duża.

W sensie wiadomo że same mapy są mniejsze a grywalny obszar tej mapy jest znacznie mniejszy, ale np. Kordon i Wysypisko są znacznie większe, i mimo wszystko kusi mnie znowu pobrać LA:DC tylko po to żeby po tych mapkach polatać w trybie nagrywki demo i je popodziwiać.

I z tego co widzę nawet użyli tej "niepodzielonej" mapy CzEJ którą GSC dało w buildzie 1935, z resztą podobnie jak Bar i Dzikie Terytoria które tu są jedną mapą tak jak to początkowo planowało GSC zanim tego nie rozdzielili bo nie mogli okiełznać A-Life w takim układzie.

Wiem, brzmi głupio, nie chce mi się grać w całego moda tak jak się powinno tylko latać po mapkach, ale no, mnie właśnie same mapki najbardziej ciekawią. xD

#stalker
supra107 - Ja wiedziałem że mapki w Lost Alpha były wielkie, bo przechadzka z Kordonu...

źródło: image

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@supra107: te powiększone mapki to akurat czasami jest wada, w Kordonie, na Wysypisku i w ̶B̶a̶r̶z̶e̶ Great Metal Factory masz początek mapy sztucznie wydłużony, gdzie nic nie ma tylko jest droga dłuższa o 100 metrów, co tylko marnuje ci czas. Pod tym względem to dobrze, że ostatecznie pomniejszyli te mapy.
  • Odpowiedz
  • 1
@EissIckedouw: No to też prawda. Ostatecznie chyba jedyna mapa z trylogii które miało tak duża mapę to Wielkie Bagna z Czystego Nieba. Nawet mapy z Zewu Prypeci nie były tak duże.

Ale może po prostu przy ZP już wszystko było pod tak ścisłą kontrolą żeby nie powtórzyć błędów z początków, czyli dodajemy wszystko co na myśl wpadnie a o stworzeniu gry martwmy się później, więc okroili rozmach tych map. Mimo wszystko i tak nieźle wyszło.

I tak fajny koncept przywracania takich starych map żeby zrobić taki "wymarzony Oblivion Lost".
-Kordon i Wysypisko podmienione na te większe mapy z alphy, z czego ta wersja Kordonu jeszcze pamięta jak Zona miała być na Krymie zanim Griga uznał że c--j k---a robimy w Czarnobylu i w końcu mieli pomysł na ostateczną
  • Odpowiedz
  • 1
@EissIckedouw: Coś więcej na temat tej mapy, jak powstała i w jakim celu? I czy te wszystkie mapy są wzięte z buildów GSC? Bo tu ktoś widzę ułańską fantazję miał, i sam mam wiele pytań na których nie ma odpowiedzi.

-Kordon w głębi centrum a Escape na samym początku, przy jednoczesnym zachowaniu Mózgozwęglacza jako bariera przed dostaniem się do centrum? Skoro Kordon jest na samym końcu zony to tam nie powinno być nikogo, a tym bardziej nie powinno tam być wejściówki która muszą pilnować żołdacy.
-Prypeć za CzEJ i Generatorami? Czyli biorąc pod uwagę CCz to Strielok nigdy nie dociera do Prypeci, tylko od Mózgozwęglacza idzie do CzEJ, potem do Generatorów, r---------a Świadomość-Z i dopiero wtedy idzie do Prypeci? Ja wiem że w realu Prypeć jest za CzEJ ale jak tutaj złączyć fabułę CCz?
-A skoro o fabule mowa, to taki układ może miałby jedynie sens gdyby na tej mapie miała się odgrywać fabuła od samego początku, powiedzmy ze Szramą goniącym Strieloka, gdzie poza Mózgozwęglaczem jeszcze nikt nie był a tam gdzie ludzie buszują jest sajgon. Potem wiadomo, Strielok wyłącza Mózgozwęglacz i teraz wszyscy idą do centrum, więc dopiero teraz Zaton, Jupiter i te wszystkie okolice się zapełniają stalkerami, a że Świadomość-Z jest kaput i Mózgozwęglacz też jest wyłączony to teraz stalkerzy wbijają do Zony od strony Kordonu i dlatego musi tam być patrol.
-No ale teraz tak: Powinność zaczyna w Rostoku który jest na samym końcu? Czyli co, mapa pod mod freeplay i Powinność przeniosła bazę z Wielkiej Huty do Fabryki Rostok w p---u w głąb Zony? ISG też zaczyna na zadupiu w głębi Zony?
  • Odpowiedz
@supra107 raczej tak jak mówisz, komuś się nudziło i pododawał mapy z każdego moda i może nawet azteckich buildów, bo jako gra to raczej by się tylko nadawał na jakiś potężny freeplay. No chyba że ktoś ponakładał lokacje na legitną mapę Ukrainy xD
A co do umiejscowienia lokacji na przykładzie Kordonu to on nie jest w głębi Zony tylko na granicy terenu wykluczenia ale z drugiej strony. Może ktoś miał w
  • Odpowiedz
  • 0
@EissIckedouw: No ale to też nie ma sensu biorąc pod uwagę że jedyna droga do centrum była od południa i Mózgozwęglacz ją jedynie blokował. Żeby to miało sens to on musiałby n---------ć na całą północ bo inaczej to by się wchodziło od drugiej strony i gitara, całą fabułę można w dupę wsadzić. xD
  • Odpowiedz
@kacpervfr w jednej wersji lost alphy był wątek z illuminati ale fani stwierdzili że jest żenujący i go potem zmienili. Na youtubie można obejrzeć zakończenie jak się wpisze lost alpha oso ending
  • Odpowiedz
@supra107: ograłem "Lost Alphę DC" w tamtym roku - jeden z najnudniejszych modów w ogóle. Co z tego że duże mapy jak niewiele na nich się dzieje? Jeśli lubisz podziwiać widoczki, możesz odpalić sobie zwykłego STALKERa albo "Anomaly".
  • Odpowiedz