Wpis z mikrobloga

Pisałem swoją grę w C++ przez 10 lat - taki Hotline Miami z multi. Dziś gram w nią z kumplami na Steamie, a mojego kodu użył Assassin's Creed i spółka produkująca drony. To wielki dzień dla mnie Mirki.

Zagrajcie - jest za darmo na Steamie. Jak się spodoba zostawcie reviewa i gwiazdkę na GitHubie dla zasięgów ( ͡º ͜ʖ͡º)

Napisałem to bez silnika, od zera. Wszystko w NeoVimie bez autokompletowania. Wspominałem że używam Archa?

Trud który przeszedłem jest nie do opisania. W międzyczasie pracowałem zdalnie żeby się utrzymać. Oszczędzałem, żeby móc więcej pracować nad swoją grą. Traciłem i mnożyłem kasę na giełdzie, dzięki czemu już 2 lata nie muszę pracować, i zajmuję się tylko tym. Codziennie rano, niczym mityczny niezatrudniony kumpel, chodzę do lasu i w góry na chwilę odpoczynku w ciszy. Mimo wszystko nie mogę z czystym sercem polecić tworzenia gier, przynajmniej na własną rękę. Musisz być gotowy poświęcić wszystko.

Jak chcecie pogadać dłużej, zawsze jestem dla was na hypersomniowym Discordzie.

#programowanie #cpp #opensource #gamedev #hypersomnia
bob-pager - Pisałem swoją grę w C++ przez 10 lat - taki Hotline Miami z multi. Dziś g...
  • 86
  • Odpowiedz
@bob-pager: skoro utrzymujesz się z oszczędności/pasywnych źródeł, a gra jest darmowa, to pracujesz nad nią czysto z zajawki? Wiążesz przyszłość komercyjnie z gamedevem?
  • Odpowiedz
  • 11
@dktr: Jest na Steamie ale możesz ściągnąć tutaj (po prawej): https://hypersomnia.xyz/
@kutafonixor

a czemu w nvim zamiast vs code?

Po jakimś czasie naprawdę szybciej się programuje gdy już nie trzeba używać myszki.

@BennyLava

skoro utrzymujesz się z oszczędności/pasywnych źródeł, a gra jest darmowa, to pracujesz nad nią czysto z zajawki? Wiążesz przyszłość komercyjnie z gamedevem?


Głównie z zajawki, ale liczę na to że gra będzie świetnym wpisem do CV gdybym kiedyś
  • Odpowiedz
  • 18
@RotflCopter:

to na czym się dorobiłeś, że nie musisz dzisiaj pracować? Na pracy etatowej?

Głównie praca etatowa, a potem inwestowanie. Gdy pracowałem na etat, dawałem z siebie wszystko np. rok-dwa a potem robiłem przerwę, też na rok-dwa, żeby pracować nad grą. I tak cyklicznie.
  • Odpowiedz