Wpis z mikrobloga

Postanowiłem dać kolejną szansę #warzone którego porzuciłem zaraz po wyjściu Caldery w jedynce, a wróciłem w międzyczasie na chwilę po premierze dwójki, która była absolutnym gównem w fazie beta bez porządnej optymalizacji i braku movementu z poprzedniej części. Ogólnie zmiany mega na plus. Slide cancel powrócił względem początków dwójki, bardzo spoko mapy względem dogorywającej jedynki z Calderą, ale wytłumaczcie jak to jest #!$%@? możliwe, że audio dalej jest tak #!$%@?, podczas gdy za projektem stoi multimiliardowy gigant. Już pomijam kwestie tego, że głośność nalotów czy nade'ów jest IMO źle zbalansowana, bo zaraz pojawi się zwolennik realizmu i napisze, że przecież tak jest na prawdziwych wojnach i wybuchy wszystko zagłuszają - no ale mniejsza o to, bo mamy coś co się nazywa sound lock i dzięki temu mogę podkręcić dźwięk na tyle, żeby słyszeć kroki i nie ogłuchnąć od eksplodującej szyszki. Bardziej chodzi mi o to, że przez większość rozgrywki czuję się zdezorientowany, bo nawet gdy wokół mnie nie dzieje się absolutnie nic co mogło by zagłuszyć ścieżkę dźwiękową kroków oponenta to audio posysa względem większości innych FPSów, jeśli chodzi o lokalizację kierunkową wroga, szczególnie w budynkach. Taki #apexlegends który ma bardzo zero-jedynkowe audio i czasem po prostu #!$%@? nie działa wychodzi obronną ręką w porównaniu z WZ, bo przez 3/4 czasu jednak sprawuje się całkiem nieźle xD Battlefieldy również radzą sobie znacznie lepiej. O takim Tarkovie czy taktycznych fpsach jak Valo czy CS to nawet nie wspominam, bo deklasacja. Jak to jest możliwe, że te łby od tylu lat nie potrafią tego ogarnąć ()
#callofduty #warzone2
  • 8
via Android
  • 0
@kuncfot najpierw pomyślałem, że może w jednych słuchawkach masz włączony dźwięk 3d w ustawieniach windowsa, ale później wygooglałem te 710 i już wiem czemu w nich masz problemu z dźwiękiem xd
via Android
  • 0
@kuncfot ale do czego? Chodzi mi po prostu o to, że wszystkie słuchawki od sony z ANC mają bardzo mocno podbity bass. A to raczej nie pomaga audio w FPS
@Ralphs: odpowiedz jest prosta, maja gowniany silnik na ktorym klepia te gowniane gry od prawie 20 lat, bo "nie stac ich" na UE i wiekszosc rzeczy trzeba byloby robic na nowo - zamiast copy-paste z poprzedniej wersji, model zniszczen to podobny dramat, gdzie drewniany plotek wyzeruje ci do zera predkosc rozpedzonego LTV
via Android
  • 0
@szubke bez kitu xd nie miałem pojęcia, że ten silnik jest #!$%@? pełnoletni()
Z drugiej zaś strony powstały na tym silniku CoDy z dużo, dużo lepszym audio