Wpis z mikrobloga

#korpo #pracbaza #korposwiat #elektronika #nieelektronika #komputery #praca #niebieskiepaski

Cześć. Ostatnio w firmie mieliśmy wymianę sprzętu komputerowego. Jest możliwość wykupu poprzednich laptopów. Ja jestem z działu „inżynieringu” i mieliśmy ostatnio całkiem mocne laptopy. Teraz jakieś go*wno dostaliśmy.
Już od jakiegoś czasu wypytuje naszego informatyka od helpdesk i widzę że się czai na mojego laptopa. Generalnie wszyscy mówią, że poprzedni użytkownik ma pierwszeństwo. Ten widać coś kombinuje i zaczyna pie*dolic jakieś farmazony o moralności, że krótko pracuje (ponad rok) itp.
Na szczęście ostatnio rozmawiałem z przełożonym (managerem) i mówił, że mi podpisze ten dokument o odsprzedaży. Mamy dość dobry kontakt.
Teraz nie wiem, czy nie powinienem z tym szybko działać. Nie wiem, czy jest wymagany podpis od mojego przełożonego, gdybym informatyk chciał wykupić go przede mną. Gdyby tak było, spoko, on wie że ja chce kupić i od niego wiem o tym pierwszeństwie. Gorzej, jak nie musi składać podpisu. Myślę, że jednak te mocne laptopy podlegają pod nasz dział i nie obejdzie się bez jego podpisu i obym się nie mylił.

Możecie coś poradzić, jak to załatwić? Informatyk dosłownie kłamie w żywe oczy. Trochę mi zaczyna działać na nerwy. Nie dość, że jest gruby, to gada o moralności, a sam jej nie ma. No ale nie ma co doszukiwać się tutaj logiki. To jest też trochę sprawa honoru. Nie chce się dać wydymać takiemu typowi, jak on.
A laptop fajny, chciałem sobie sam kupić nowy ale tak to bym nie musiał dużo wydawać. On chyba chce zarobić.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@LadnyChlopczyk: załatwiaj te papierki i zgody jeśli takie są i nie czaj się, nie zwlekaj. Każda firma działa inaczej i sprzęt zazwyczaj podlega pod dział sprzętu, adminów. Szczególnie jeśli poprzedni laptop został już im zdany.
  • Odpowiedz
@LadnyChlopczyk: no k---a dorośli ludzie a jak dzieci xd