Wpis z mikrobloga

Dlaczego mnie nie dziwi, że #wypadek w #miedzyzdroje spowodował jakiś wioskowy szpaner w starym audi?
Ano dlatego, że od wielu lat jeżdżę nad polskie morze i widzę, że na tamtejszych wsiach jest jak w latach 2000.
Jak sobie któryś z wsioków kupi ,,audiczkę" lub ,,betę" za kwotę około 20k PLN to sodówa uderza do łba jakby co najmniej Ferrari kupił.
#!$%@? z tym, że auto ma z 15 lat, pół miliona przebiegu, 5 warstw lakieru i każdy element w innym odcieniu.
Na polskiej wsi nie liczy się, że auto było przeruchane przez Niemca, jego syna, potem armeńskiego dilera i kilku turków zanim odkupił je jakiś handlarzyna spod Gorzowa Wielkopolskiego.
Na polskiej wsi to jest #!$%@? prestiż i premium xD Który non stop trzeba podkreślać #!$%@?.
No i co jakiś czas kończy się tak jak wczoraj...
Btw, ostatni taki głośny wypadek jaki pamiętam to czerwone #bmw zabiło rodzinę z 10 lat temu.
Coś pecha mają te niemieckie marki i ich nieomylni kierowcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 43
Audi może być złożone z 3 innych powypadków kupionych w cenie złomu.


@Reichsmarschall: dlatego kupowanie takiego samochodu to debilizm i jest wyśmiewany przez normalnych ludzi.

Ford może być bezpieczniejszy dla otoczenia z takiego prostego względu, że do setki rozpędzać się będzie w tydzień.


@Reichsmarschall: i będzie miał do tego odpowiednie hamulce oraz zawieszenie, którego w rozklepanym bmw nie będzie. Za to silnik 3 litry, stage 2 i prosta rura jako
dobrze utrzymany ford


@57_bel_air_fan: za 20k

XD XD XD

Skończcie po prostu zrównywać wszystkich posiadaczy nie-salonowych Mercedesów, BMW i Audi, bo to jest śmieszne. Jest mnóstwo pasjonatów tych samochodów, którzy dbają o nie bardziej niż o własne żony i wydają na nie więcej niż na siebie.
@Reichsmarschall: a co jest śmiesznego w dobrze utrzymanym fordzie za 20k?
Nie każdy samochód ma zawieszenie składajace się z 20 części po 1500 PLN sztuka. Wymiana rozrządu też nie wymaga wyciągania silnika w większości samochodów. No i nie każdy koncern samochodowy zrobił sobie poligon doświadczalny na koszt klientów we wczesnych latach 2000 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@57_bel_air_fan żyj w tej swojej bańce jak ci dobrze i wyśmiewaj wszystkich naokoło. Ja wolę starsze samochody premium, bo są wygodniejsze i pod każdym względem lepsze niż nawet nowe kompakty. Kilka lat temu jeździłem nowym mercedesem i utrata wartości była tak koszmarna, że to #!$%@? i nigdy w życiu już nie wydam tyle kasy na auto (chyba, że po budowie domu xd) teraz mam BMW e61, audi a6 c6 i właśnie kupiłem
Jest mnóstwo pasjonatów tych samochodów, którzy dbają o nie bardziej niż o własne żony i wydają na nie więcej niż na siebie.


@Reichsmarschall: tylko, że oni nie jeżdżą rozklekotanymi furami wartymi 20k xd Czego ty nie rozumiesz? Tu właśnie chodzi o ludzi co mają 20k, kupują zdezelowana markę premium, nie stać ich potem na normalne naprawy tylko stosują druciarstwo i myślą, że są właśnie takimi pasjonatami z pięknym egzemplarzem marki premium.
@JudzinStouner: ty weź przeczytaj co ja dokładnie napisałem xD
Turbo szanuję jak ktoś wkłada w stare auto pieniądze i serce, utrzymując je w stanie idealnym bądź bliskim temu ideałowi.
Wyśmiewam typów którzy kupują stare auto w tragicznym stanie, rozjebują je jeszcze bardziej a przy tym wszystkim uważają, że jeszcze jest się czym chwalić i szpanować na wiosce.
Jeśli faktycznie utrzymujesz auto w stanie nienagannym, to pewnie wydajesz na komplet opon i
@57_bel_air_fan: Jeżeli ktoś w pierwszej kolejności decyduje się na budżetowy samochód, to nie po to, żeby pakować w niego opony premium. Znajdą się tacy, ale zdecydowana większość będzie jeździć na budżetowych oponach. Do tego samochód nie będzie mieć np. rozkładu masy 50/50 i napędu na tylną oś.

Dla mnie temat został wyczerpany. Ciśnijcie sobie po używanej klasie premium siedząc w używanych budżetówkach. ( ͡ ͜ʖ ͡)
@Reichsmarschall: co tu nagle jakieś opony?
I tak, będę cisnąć po rozklekotanej, połapanej drutem i trytytkami klasie premium(i tylko po takich egzemplarzach, do normalnie utrzymanych nic nie mam) siedząc w używanej budżetówce którą należycie serwisuje, a co?
I chyba nadal nie załapałeś, że wyśmiewamy tu tylko ludzi którzy kupują rozj3banego gruza który premium był 10 lat temu jak Niemiec sprzedał go Ahmedowi a aktualnie jeździ gorzej niż budżetówka za podobne pieniądze.
@WhiskeyIHaze chłopie, lista napraw Audi A6 miałaby tyle tekstu co Krzyżacy. Miałem lekkiego pecha, ale auto teraz powinno wytrzymać kolejne naście lat. Oddałem je ojcu, bo już żal komukolwiek sprzedawać. Na naprawy zawieszenia E61 poszło 6500 w tym roku. Oprócz tego bardzo wdzięcznie jeździ i poza niewielkimi drobiazgami typu poduszka tylnej pneumatyki czy wiązka elektryczna tylnej klapy nie musiałem w nią nic inwestować. Wiesz, dobrze jest, kiedy ktoś jeździ tym na co
Ale to ja i zdaję sobie sprawę, że są różni właściciele, czego OP chyba nie ogarnia.


@JudzinStouner: właśnie mi się wydaje, że on to rozróżnia i wyśmiewa, zresztą tak samo jak ja, właścicieli gruzów, którzy nic w tych samochodach nie robią ew robią metodą na trytytke.
@JudzinStouner: 13,500+6,500=20,000. Czyli miałem rację, wydałeś na solidny serwis i naprawy auta więcej niż ludzie z których drę łacha wydają na cały samochód. Wiesz, że auto premium to też koszty premium a nie serwis na trawniku, polerka pastą Tempo, lakierowanie Bollem, olej K2 czy używane Continetale z 2015 roku. Nie widzę powodu do bycia wzburzonym xD
@JudzinStouner: no też to wiem. Tylko są ludzie którzy kupią takie e60 i z braku kasy dopiero jak się np. wahacz urwie to kupią najtańszy zamiennik/część ze złomu i zrobią naprawę za stodołą. A jednocześnie będą pozować na pasjonatów i zamożnych.
I to po nich razem z @WhiskeyIHaze ciśniemy
@JudzinStouner: spoko, moim autem marzeń jest fura która ma ponad 60 lat, interesuję się tematem więc wiem ile kosztuje porządne utrzymanie(nie mówiąc już o jakichkolwiek remontach) starszych aut. Dlatego mnie wkurza takie dziadowanie i pozerstwo z polskiej wsi xD
@Reichsmarschall: No popatrz, ja mam budżetowe auto (kupione za 67.8k) i jak wyjadę obecny komplet opon (i to nie wyjadę do końca na ostatni dzwonek, a zmienię, gdy wciąż będzie trzymało mniej więcej parametry) w tym te którymi wyjechałem z salonu, to tak za półtora roku - dwa lata wskoczą na półrocze chłodne opony premium Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, a na półrocze ciepłe opony premium Pirelli P1 Cinturato Verde.