Wpis z mikrobloga

Pamiętam miałem problem jak się ukryć w tej trawie aż w końcu obczaiłem że trzymać się prawej nogi MacMilana ( ͡º ͜ʖ͡º)
@ShineLow: pamiętam jak w 2007 czy 2008 roku przyszła mi ta gra pocztą, przeszedłem ja na jednym wdechu w ten sam dzień ale nie żałowałem ani złotówki. A potem ile było zabawy w multi. Te zmienione mapki na świąteczny klimat, zamiast nalotów, Mikołaj zrzucający wybuchowe prezenty z sań. Ehhh ()
Mało osób wie, że początkowo tej misji nie było w planach, i jeden koleś w IW sobie to dziergał na boku bo miał zajawkę, i w pewnym momencie się to rozrosło I zrobiło fajne, że ekipa pomogła mu przy poprawie skryptów i doszlifowano to do końca, ale to stało się z inicjatywy jednego człowieka. Do tego trochę mechanik dotyczących AI powstałych dla tej misji, znalazło swoje miejsce potem w całej grze i
@Walnij_Kielona: starfield ma nierówny poziom grafiki. Najgorsze są twarze postaci pobocznych i NPC. Planety też we większości wyglądają słabo. Na pochwałę zasługuje większość wnętrz, czyli statki, bazy (ale nie jaskinie). Są bardzo szczegółowe i gęsto wypełnione assetami. Nic dziwnego że kryją się za ekranem ładowania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ShineLow: Dość interesującą kwestią jest „programowanie” ścieżki życia młodych osób przez gry komputerowe o tematyce „wojen”. Ukazania ich jako czegoś „wyjątkowego”, wartego z wielu przyczyn wyboru takiego zawodu, tworząc przy tym jakiś procent potencjalnych rekrutów.