Wpis z mikrobloga

@kozi: @piotruslo: jak szukałem lapka to do nich dzwoniłem czy mają takiego na stanie w punkcie stacjonarnym, okazało się że nie ale już na drugi dzień był do odebrania/kupienia. Oczywiście to 'zamówienie' nie było zobowiązujące, jedynie poinformowałem ich że zastanawiam się nad tym modelem a oni przezornie i tak go odrazu wysyłają na stan :)
@kozi: jesli skladasz pc to polecam pcprojekt na czarnowiejskiej, po peryferia osobiscie wole to bita podjechac przy plantach. W X na czarno kupowalem bratu lapka oraz sobie kiedys myszke i delikatnie mowiac obsluga daje wiele do zyczenia
@kozi: Inne spojrzenie:. W X-komie czasami mieszają części, kiedyś przyszedł do mnie koleś z Dellem, bo miał problem zawieszania się, nie pomagały reinstalacje systemu, a x-kom właściwie tylko to robił i oddawał sprzęt jako sprawny, okazało się, że miał uwalony dysk twardy, zadzwoniłem bezpośrednio do Della z reklamacją i okazało się, że numer seryjny dysku nie zgadzał się z ich bazą, przy okazji wyszło, że laptop miał też inne pamięci RAM
@kozi: Kupiłem tam lapka, sprawdziłem go dopiero w domu i okazało się, że jest jeden zielony subpixel, z racji tego, że gwarancja uznaje dopiero 3 subpixy to w grę wchodził tylko zwrot, trudno, miałem na to 10 dni. Na drugi dzień poszedłem tam z kompem, mówię, że chcę zwrócić, sprzedawca ogląda i ogląda kompa, po czym stwierdził, że musi pogadać z kierownikiem. Wziął laptopa i wyszedł na zaplecze. Wraca i pokazuje
X-kom słynie z tego, że otwiera pudełka i czasem podmienia podzespoły. Tłumaczą to oczywiście "dbałością o klienta"- sprawdzaniem sprzętu i podbijaniem gwarancji, ale w moim przypadku tak sprawdzili, że okazało się, że wentylator jest nie do końca sprawny, a na stronie serwisu producenta wyświetlało mi bardzo dziwny komunikat. Aktualnie jestem w trakcie zabawy w kotka i myszkę z Nimi, ale nie będę zdradzał szczegółow- opiszę to szerzej jak skończę.
@Errad: Przepraszamy, ale dopiero teraz zauważyliśmy Twój post. Pudełka są otwierane tylko i wyłącznie w celu montażu dodatkowych podzespołów które zamawia Klient - np. inna niż przewidziana przez producenta pamięć RAM lub dysk (np. SSD zamiast HDD). W innych przypadkach po prostu nie ma to sensu, dlatego nie zaglądamy do środka - wiemy jak wygląda sprzęt który sprzedajemy. ;-)

W każdym razie jeśli Twoja sprawa jest nadal aktualna, prosimy o kontakt