Wpis z mikrobloga

Mam problem z dziewczyną, na trzeźwo jest okej, ale kiedy się upije - zaczyna #!$%@?ć. A tu wyciągnie jakieś prywatne sprawy (które były juz przegadane), a tu powie coś chamskiego w moją stronę, co dobrze wie, ze nie jest dla mnie przyjemne. Boję się z nią pić przy znajomych, bo nigdy nie wiem czy nie przesadzi i nie zacznie się tak zachowywać.
Po piciu, kiedy jej to powiem i staram się jakoś wyjaśnić sytuację, żeby sie nie zdarzała ponownie zwykle się tego wypiera, mówi że przesadzam, a potem ewentualnie jakoś to racjonalizuje - że robię podobnie albo, że po prostu ją poniosło po alkoholu.
Jej matka miała/ma problem z alkoholem, ogólnie są tam jakieś demony w tle na tym aspekcie, chodzi do psychologa i z tym walczy, tylko no, jak myślicie mirki, jak rozwiązać taką sytuację? młody jestem to jeszcze nie mam doświadczenia w życiu, jedyne co to ex z borderem i jak widzę podobne zachowania u tej dziewczyny to dostaje drgawek z flashacków ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#zwiazki #logikarozowychpaskow #alkoholizm #zalesie
  • 27
@kiedys_bede_bogaty:
Wiem, że to "mało ciekawe" rozwiązanie - ale może niech po prostu nie pije? Ty zapewne w takiej sytuacji musiałbyś także.
Znałem gościa, ze 40 - też na imprezach nie pijał, bo wiedział, że mu potrafi odpier..ić. A typ fizyczny "bokser". Kobieta nie musi być bokserem, niedawno było tu na wykopie o młodej prawniczce której partner natknął się przypadkiem na nóż wojskowy który trzymała. Nie w kuchni, jakoś tak chyba
@JackDaniels: Bierz pod uwagę, że w dzisiejszych czasach młodzież ma problemy ze znalezieniem partnerek. To może być problem. A jak jest dobrze "na trzeźwo" to może warto poświęcić alkohol na rzecz stabilizacji? Przy czym ja sam NIE jestem abstynentem, ale rozumiem, że są sytuacje kiedy warto spróbować.
@kiedys_bede_bogaty:
Jeśli poza "wypiciem" jest ok to sprawa jest (stosunkowo) prosta -> Przepracować demony, czy to z psychologiem, czy z księdzem.