Wpis z mikrobloga

  • 1
@Jerry664: No cóż. Wydaje mi się, że przy modowaniu łatwiej jest usunąć parę rzeczy niż je dodać.
W Starfielda nie grałem, ale sporo słyszałem, i wynika z tego, że są tam tylko szybkie podróże i że brak jest otwartego bogatego świata. Czyli usunęli to co było siłą Skyrima i Falloutów.
@Chrystus Tak jest. W Skyrimie jak szedłeś w jakieś miejsce wykonać zadanie, to po drodze miałeś jakieś patrole, wędrowców albo przydrożną jaskinię, którą mogłeś wyczyścić lub nawet znaleźć w niej jakieś ruiny lub inne ciekawostki. I mimo, że wyglądały podobnie, to miały inną funkcję, wrogów, rozkład pomieszczeń, itd.
W Starfieldzie jak lądujesz w jakimś losowym miejscu, to gra losuje z puli różne lokacje poboczne. Między nimi nie ma nic ciekawego (najwyżej pierwiastki