Wpis z mikrobloga

via Wykop
  • 0
@Bad_Wolf: Rozumiem, że musiałbym też, wyciąć dpf, czy wtedy przy sprzedaży nie będzie jakiś problemów, albo bardziej po sprzedaży, gdy ktoś się zorientuje
Rozumiem, że musiałbym też, wyciąć dpf, czy wtedy przy sprzedaży nie będzie jakiś problemów, albo bardziej po sprzedaży, gdy ktoś się zorientuje


@Jcmg: chyba przed sprzedażą, dzień po to już jego problem¯\(ツ)/¯ że tak powiem
a dwa nikt z tego powodu w Polsce płakać raczej nie będzie niestety

trzy masz samochód od nowości? osoba prywatna?
@Jcmg: wyciąć, zaślepić, wyprogramować i sprzedać na Ukrainę ( ͡° ͜ʖ ͡°) tylko sprawdź wtryski żeby się nie okazało, że po usunięciu DPFa będzie walić na czarno
@everybodykombinerki: ja bym sprzedał jak stoi. Nic bym nie naprawiał. Zrobisz jedno wyjdzie drugie i ci się to w żaden sposób nie opłaci. Daj nawet kartkę wydrukowaną i przyklej na szybę czy w sklepach na tablicy ogłoszeń. większa szansa na sprzedaż zwłaszcza na ukraine.

Pogoń po niższej cenie i się ciesz że pozbyłeś się problemu.
Niestety poza renault nikt nie umie w DPFy. i trzeba albo wywalać i liczyć się z
via Wykop
  • 0
@r5678: No tak jak stoi to raczej nie sprzedam, bo to mocy nie ma, kontrolki się świecą. Coś trzeba zrobić żeby to w miarę poszło
@Jcmg: Odłącz wtyczkę od egra i powinien w miarę normalnie jeździć jeżeli nic więcej nie jest zepsute
Zależy od auta, w starszych jeździ normalnie, w nowszych gorzej się zbiera i ma słabą górę, ale jedzie normalnie.


uszkodzone samochody też się sprzedaje. Sam tak sprzedałem ostatni. poleciał silnik brak kompresji na jednym garze.
@r3pr3z3nt: miało być tanie rozwiązanie.

@r5678 : w 1.6 TDI trzeba wyjechać z osłoną silnika jeśli jest i prawą półosią, odkręcając ją od flanszy skrzyni, żeby dostać się do tej wtyczki. Raczej wątpię, że mirek @Jcmg sobie z tym poradzi.

Jeśli EGR zaciął się w pozycji otwartej to powietrza zawsze będzie więcej niżeli wachy, zawsze mocy będzie brakowało. Także wątpię, że odpięcie wtyczki pomoże.
@Jcmg @Dejwi996 @trzaichlac69
EGR i dpf są zależne ale dużo jnauszy tego nie wie albo nie chce wiedzieć bo tak im łatwiej działać.
EGR reguluje temperaturę spalin podczas wypalania dpf. Musi być też sprawny by procedura przeszła prawidłowo.
Do tego mało z rezających dpfy powie, że on skalda się z 2 części i wyrzuca się część dpfa a zostawia część katalityczną ;)