Aktywne Wpisy
wiaderko-z-praniem +206
Wczoraj byłem w biurze i mieliśmy zwykłe spotkanie wewnątrz zespołowe (planowanie sprintu) i normalnie położyłem swój telefon obok lapka na stole. No i po spotkaniu, jak już w kuchni byłem podchodzi do mnie PMka i ni z tego ni z owego, tak po prostu z d00py mówi że mam dziecinne etui (xd).
Ja no to, że po pierwsze "no trudno to twoja opinia" no a po drugie to nawet jeśli to co
Ja no to, że po pierwsze "no trudno to twoja opinia" no a po drugie to nawet jeśli to co
dotankowany_noca +341
#samochody #mechanikasamochodowa #mechanika #motoryzacja #skoda #diesel
@Jcmg: do zaślepienia ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@Jcmg: tzn?
EGR i DPF to nie zależne od siebie urządzenia.
@Jcmg: chyba przed sprzedażą, dzień po to już jego problem¯\(ツ)/¯ że tak powiem
a dwa nikt z tego powodu w Polsce płakać raczej nie będzie niestety
trzy masz samochód od nowości? osoba prywatna?
Widzę vikop bawi i uczy.
Pogoń po niższej cenie i się ciesz że pozbyłeś się problemu.
Niestety poza renault nikt nie umie w DPFy. i trzeba albo wywalać i liczyć się z
Byle by tam dojechało.
Zależy od auta, w starszych jeździ normalnie, w nowszych gorzej się zbiera i ma słabą górę, ale jedzie normalnie.
uszkodzone samochody też się sprzedaje. Sam tak sprzedałem ostatni. poleciał silnik brak kompresji na jednym garze.
@r5678 : w 1.6 TDI trzeba wyjechać z osłoną silnika jeśli jest i prawą półosią, odkręcając ją od flanszy skrzyni, żeby dostać się do tej wtyczki. Raczej wątpię, że mirek @Jcmg sobie z tym poradzi.
Jeśli EGR zaciął się w pozycji otwartej to powietrza zawsze będzie więcej niżeli wachy, zawsze mocy będzie brakowało. Także wątpię, że odpięcie wtyczki pomoże.
EGR i dpf są zależne ale dużo jnauszy tego nie wie albo nie chce wiedzieć bo tak im łatwiej działać.
EGR reguluje temperaturę spalin podczas wypalania dpf. Musi być też sprawny by procedura przeszła prawidłowo.
Do tego mało z rezających dpfy powie, że on skalda się z 2 części i wyrzuca się część dpfa a zostawia część katalityczną ;)