Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?ę w jakim kraju ja żyję, żeby grupka dziadtransów nieumiejących w konkurencję, blokowała se drogę graniczną o charakterze strategicznym. Powinno się rozgonić w #!$%@? to towarzystwo i nadać ich czynnościom kwalifikację prawną przez prokuraturę (choć chciałoby się dodać jak za starych czasów: wybatożyć).
Składam to na kark tego, że premier Morawiecki jest zajęty uzyskaniem wotum zaufania. No ale to prezydent Duda jako naczelnik sił zbrojnych mógłby wysłać wojsko tam. Dodaję tag geopolityka, bo sprawa nabiera charakteru geopolitycznego.

Nie wspominając o biednych kierowcach ukraińskich koczujących w pasie przygranicznym kilkanaście dni z dala od domu i bez takich zapasów (żywności, wody, paliwa do ogrzewania i podtrzymywania akumulatorów), ponoć dwoje zmarło, masakra jakaś. I jeszcze jacyś rolnicy od Kolodziejczaka, pondóżka herr Tuska mają się dołączyć. Powiedziałbym, że to jakaś parodia, gdyby nie to, że sytuacja naprawdę stała się poważna.

I bez takich tekstów, że niby mogą sobie protestować. Protestować to sobie można np. na jakimś placu, albo na parkingu, a nie blokując drogę i to jeszcze o charakterze strategicznym. Niczym to się nie różni od terrorystów ekologicznych przyklejających się do dróg. No może różni się tym - że oni blokują jakąś tam jedną ulicę w mieście. A tu jest blokowana strategiczna trasa do sąsiada prowadzącego wojnę.

#ukraina #polska #bekaztransa #transport #granica #rolnictwo #geopolityka #patologiazewsi #patologiazmiasta #wojna
  • 56
@Adamfabiarz: fakt, biczowanie to odpowiednia kara dla ludzi ktorzy we wlasnym kraju protestuja przeciw nielegalnym dzielaniom obcokrajowcow ktorym z dobrej woli udzieliliśmy specjalnych uprawnien przewozowych na rzecz transportow humanitarnych i wojskowych a oni to wykorzystuja by tym protestujacym krasc prace.
Biorac pod uwage rosnace napiecia spoleczne pomiedzy Polakami a mieszkajacymi w polsce Ukraincami to jest to dzialanie dalece przemyslane w potencjalnych skutkach, godne i sprawiedliwe.
Branża tak strategiczna, że cały kierunek został oddany na pastwę państwa spoza UE xD

Kolejne dziecko neostrady które nie rozumie zależności w gospodarce i że starsi i mądrzejsi po to wymyślili lata temu system zezwoleń żeby branża strategiczna właśnie zostawała w kraju. I nie, to nie Polacy wymyślili zezwolenia. Więcej, nawet w UE w określonych przypadkach potrzebujesz zezwoleń. A ludzi #!$%@? wzięła, bo te magiczne otwarcie dla transportu z UA się zbiegło
@ZielonaOdnowa: Skoro mają uzyskane uprawnienia, to ich działanie nie jest nielegalne. W przeciwieństwie do tego protestu.
Tak, tak kraść pracę. Bo każdy marzy aby zatrudnić się na ukraińskich stawkach. No ale dziadtransy płacące kierowcom po 6-8 tysięcy i to często nie tylko za bycie kierowcą, ale też jednocześnie rozładunkowym, mechanikiem, itd. poczuły się zagrożone.

@eloyard Takich kolejek nigdy nie było, nie kłam. Tak, tak konkurencja zła. I pakiet mobilności zapewniający, że
@Adamfabiarz:

No ale dziadtransy płacące kierowcom po 6-8 tysięcy i to często nie tylko za bycie kierowcą, ale też jednocześnie rozładunkowym, mechanikiem, itd. poczuły się zagrożone.


A i dlatego Ci kierowcy strajkuja w obronie interesow tych swoich dziadersow-ciemiezycieli? No chyba ze tam nie ma kierowcow a sami wlasciciele firm przewozowych, to fakt, przedsiebiorcow protestujacych w obronie wlasnych interesow w.kraju w ktorym placa podatki mozna "batozyc" bez zastanowienia.
Szkoda strzepic ryja na
https://40ton.net/czekalem-na-granicy-na-wyjazd-z-ukrainy-do-polski-ponad-dwa-tygodnie/ Nigdy mordo xD

Problemy zaczęły się już po wprowadzeniu ograniczeń związanych z komedią zbożową, na co przewoźnicy zwracali uwagę ale pisowcy - słudzy narodu Ukraińskiego, mieli #!$%@?, był ważniejsze sprawy - wybory do przegrania. Co zrobili Ukraińcy? To co umieli najlepiej, bo jeszcze w sojuzie się nauczyli - postąpili po rusku. Tylko zapomnieli, że Polacy już ruskich temperowali lata temu - wtedy akurat Ukraińcy pomagali ruskim xD https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/kolejka;tirow;na;granicy;ukrainsko-slowackiej,242,0,762098.html

I pakiet mobilności
@eloyard: Chodziło mi o minimalne w danych krajach. Np. we Francji minimalna stawka godzinowa do 11.52 euro. Tak tak powroty typu 6/2. A i tak pewnie często z tekstami typu ,,zostań pan jeszcze tydzień dłużej".

Mam wielkie pojęcie o realiach pracy i wynagrodzeń. Przez 5 lat byłem kierowcą TIRa, z wszelkimi uprawnieniami, w tym na zestawy 25-metrowe, czy odpady nuklearne (raz zdarzył się transport z zamykanej elektrowni jądrowej). Na szczęście tylko
żeby grupka dziadtransów nieumiejących w konkurencję


@Adamfabiarz: bambo prośba, polski transport był rozwinięty w takim stopniu, że aż UE przyszła i #!$%@?ła sobie konkurencje w postaci polaków xD Jak masz konkurować z kimś kogo nie obowiązuje ten piękny pakiet mobilności?

jak za starych czasów: wybatożyć)

herr Tusk

xDD

I pakiet mobilności zapewniający, że kierowca chociaż raz na jakiś czas zjedzie do domu, a nie gorzej jak marynarz; czy że ma prawo
@Wykobeczka: Ale z czym UA ma się zgodzić? Z jakimś no-namem z #konfederacja Rafałem Meklerem? Rozmowy prowadzi się na zasadzie międzyrządowej, a tutaj dochodzi jeszcze przede wszystkim #uniaeuropejska ze swoimi koncesjami.

Swoją drogą ciekawe te zaangażowanie już nie pierwszej osoby z Konfy w to. Na miejscu ABW prześledziłbym czy w ostatnich latach odbywały się jakieś podróże tego Meklera do #rosja

@proteinov Konkurencja polskich dziadtransów pod tytułem wysyłaj pracownika na 6 tygodni