Wpis z mikrobloga

Jeśli masz firmę, NIE PRZENOŚ NUMERU do Orange!

Mój numer został odłączony od poprzedniego operatora wczoraj rano i od tego czasu Orange miał 24 godziny, żeby podłączyć go do nowej karty SIM. Tak się nie stało, bo dostałem kartę SIM z numerem HLR 10, a nie 12. Musiałem wysłać mailem zdjęcie karty SIM, ponieważ nikt nie chciał mi uwierzyć! Konsultant polecił mi udać się do konkretnego salonu, żeby wymienić kartę sim. Powiedział, że zadzwonił tam, poinformował, że będę i wtedy numer zostanie przeniesiony w ciągu 3 godzin. Niestety wymiana karty sim w salonie Orange okazała się niemożliwa, ponieważ numer tymczasowy jest nieaktywny, a nie może być aktywny, bo karta sim posiada nr HLR 10, a nie 12... Dowiedziałem się, że ten problem jest znany Orange (pracownik salonu przy mnie skontaktował się z infolinią) i nie jestem jedyną osobą w Polsce z tym problemem (na własne oczy widziałem jak formularz o zmianę karty sim nie przechodzi). Niestety jestem klientem biznesowym, a numer, który Orange zawiesił w próżni jest numerem telefonu do mojej firmy. Moi klienci dzwoniąc do mojej firmy od wczoraj rano słyszą komunikat "numer nie istnieje, prosimy wybrać inny numer i spróbować ponownie"... Dzwoniąc na infolinię dla klientów biznesowych jestem przełączany do obsługi klienta indywidualnego, bo mój numer nie jest aktywny, więc nawet kontakt jest utrudniony.

Na pytanie KIEDY problem zostanie rozwiązany, usłyszałem - NIEWIADOMO.

"Dziękuję" Orange za konsekwentne niszczenie mojej firmy i jej wizerunku od pierwszych dni po przejściu do waszej sieci... Nie mam już siły nawet przeklinać...

https://www.facebook.com/orangepolska/posts/741216292564604

#orange #orangepolska #przeniesienienumeru #przeniesienie #firma #callcenter #kryzys
  • 1
  • Odpowiedz