Wpis z mikrobloga

Ostatnio jest nagonka na blokery reklam.
Wiadomo - jak w wielu sprawach, jest wielu zwolenników jak i przeciwników różnych rozwiązań.
Z jednej strony jestem za tym, aby te reklamy mogły gwarantować bezpłatne użytkowanie usług, z drugiej to niektóre serwisy przeginają z ilością względem oferowanej treści, czy np. dzielenie artykułu na 10 części i umieszczanie fragmentów pod zdjęciami w galerii aby reklamy liczyły się x10.

No ale dobra, teraz sporo jest "personalizacji" reklam. Jestem dobrym człowiekiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) i chcę pomóc spersonalizować reklamy takim potentatom jak #spotify #youtube czy #facebook - tyle, że tu leży problem. #zalesie : Oni nie sprawdzają tego co klikam - ile razy bym nie kliknął, że nie interesuje mnie premium na spotify, ta treść mnie nie dotyczy czy reklama pojawia się zbyt często to i tak ta reklama się nadal pojawia.

Dlatego z całego serca wspieram ludzi którzy tworzą narzędzia typu #adblock czy #ublock, bo ileż można słuchać, że do Mietka dzwoniła Cleo nagrywając klip w Soundtrapie żeby poszedł do Media Expert po krem na upławy i pieczenie nie zapominając, że w Black Frajer powinien się zapoznać z treścią ulotki bądź skonsultować się z psychiatrą lub kobietą w aptece podrywając ją na tekst o magnezie.

Swoją drogą polecam nutkę Alana Walkera - Heart over mind - wpada w ucho ;)