Wpis z mikrobloga

Jakie są widełki zarobków transów? Pewnie najwięcej płatne jakieś do dalekich krajów np Francja Hiszpania?
Jaki jest najbardziej dohodowy kurs? Np ktoś robi prawko i co, rzucą go od razu na jakiś super kurs?
#bekaztransa #zycietrackera
Tylko takie życiowe sytuacje.
Pewnie są jakieś wyjątki że np nato brakuje kierowców i trzeba przewieźć naczepę wąglika na bialorus z niemiec i płacą 200k euro.
Ale mówimy o normalnych sytuacjach.
  • 19
@wezsepigulke: nie no widełki, kierowca wywrotki ze żwirem z januszpolu pewnie zarabia z 5-6k, jakieś przewozy drewna to pewnie trochę więcej, te takie prosto ze scinki sosny co takie dlugie naczepy mają.
A to dziady jeżdżą na takich dalekich trasach w ogóle? Bo ja się domyślam ze właściciel firmy przewozowej to może albo stawiać na spokojnych chłopaków co im problemów nie zrobią albo na takich co się zgodzi na najniższa stawkę
@GenLufa: 10k PLN na rękę to nadal minimum za okres pracy jeśli w danym miesiącu siedzisz pod 30 dni w trasie. Za siedzenie w domu zależy od dziada. Niektórzy płacą cośtam, niektórzy zero. Jeszcze niedawno za cały miesiąc dało się dostać po 12 do 15 tysięcy nawet w gorszych częściach Polski, ale teraz to raczej będzie rynek bezlitośnie prostował - zwłaszcza od 1 grudnia będzie czystka - Niemcy zwiększają maut o
@eloyard: a to widzę że jest bardziej skomplikowane teraz. Niby wspólny rynek, niby unia Europejska, a nadal się trzymają jakieś swojskie zasady.
No a jak ktoś wie co to die der das to wystarczy? W końcu w logistyce nie trzeba zbyt wiele, byle było jasno powiedziane gdzie jechać i warunki umowy.
@eloyard: no a taki polak bez języków to jakie ma możliwości? Ile max zarobi? Ja znam angielski i niemiecki trochę, ale chciałem poznać perspektywę tutejszą.
@GenLufa: przez dogadanie się rozumiem możliwość swobodnej konwersacji z pracownikami biura w DE - zarówno w przypadku problemów związanych z wykonywaniem transportu - jak i w przypadkach bardziej HR/Administracyjnych.

Teoretycznie dużo firm ma automatyzację w obsłudze i przydzielaniu zleceń, ale w razie W zawsze lepiej przydzielić gościa z którym dogadasz się bez translatora z większą ilością słów niż Guten Tag, Auf Viedersehen i Stamp und Untershrift Bitte, Keine paletten tausch, danke
@GenLufa: jak nie jesteś przewoźnikiem to co Cię interesuje zarobek z kursu? Jako kierowca masz maksować tacho i jednocześnie jeździć ekonomicznie. Stawać na bezpłatnych parkingach i ładować w czasie pauzy wtedy dziad cię nie doceni ani trochę. Pamiętam twoją konkurencja na rynku pracy jest Ukrainiec bez żadnego języka z kupionym prawkiem za 200$ który nigdy wcześniej nie siedział w ciężarówce. Za to jest chętny siedzieć cały rok w budzie. Brak kierowców
@panzerschokolade: też mam pytanie, tak z ciekawości ;) tych całych zasad związanych z tacho, pauzami itp uczysz się podczas kursu kwalifikacji zawodowej? Trasę gdzie masz jechać ustala z góry przewoźnik? Jak zbliża się pauza, to miejsca na odpoczynek szukasz sobie samemu czy przewoźnik się kontaktuje i mówi, że za np 2 km masz zjechać? ;)
@bro_: masz jechać zgodnie z ustaleniami z firmą. Albo masz w kołchozie aplikacje i tablet na którym mniej więcej trasa jest ustalona albo sam wybierasz trasę, dodatkowo jadąc przez francję w wielu firmach omijasz płatne autostrady bo są drogie a parkingi na nich nie dają gwarancji bezpieczeństwa.
Gdzie parkujesz? Tam gdzie jest miejsce. Nikt Ci nie powie . Ej za 2km masz parking. Zawsze będzie że mogłeś podjechać dalej i lepiej