Wpis z mikrobloga

@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Na poziomie pro to może być różnica, tak jak 144Hz vs 240Hz jest. 0.125ms może zrobić istotną różnicę przy mocnym sprzęcie z niskim input lagiem i doskonałą pamięcią mięśniową. Tylko, że to nie jest sprzęt konsumencki - pewnie tylko kilkadziesiąt do kilkunastu osób na świecie jest w stanie na tym realnie zyskać.
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: zaryzykowałbym stwierdzenie, że sensory w myszkach nawet tanich(w sensie poniżej 200zł) dawno osiągnęły poziom lepszy niż człowiek i nie ma między nimi realnej różnicy -> wydawanie 800zł na myszkę bo niby sensor lepszy to kasa w błoto (jeżeli to jest czyjś powód. jak ma inne to spoko).

można sobie filmy obejrzeć sprzed 10-13 lat gdzie najlepsze sensory były gorsze niż obecnie budżetowe. z turniejów - jesteś w stanie grać jak
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie tylko moment, BLE ma ograniczenia do 125Hz, USB ma max 1000Hz, chyba że zajmują całe pasmo USB, co jest... Zabójstwem całego HUBa. Chyba że chodzi o działanie skanera i sprawdzanie stanu przycisków, wtedy wszystko powyżej 2000Hz nie ma sensu, albo raczej.. powyżej dwukrotności ilości klatek na sekundę (albo raczej: częstotliwości liczenia fizyki).

Generalnie tak, sztuka dla sztuki
@hoodoovoodoo na poziomie pro też to nic nie zmieni bo tam ulubione dpi to 400/800 co praktycznie uniemożliwia osiągnięcie raportowania częstszego niż 1000 razy na sekundę.
@vulcanitu no właśnie nie, bo osiągnięcie tak częstego raportowania wymagałoby od użytkownika korzystania z jakichś niebotycznych ustawień DPI i machania ręką po podkładce z prędkością cygana #!$%@?ącego po zasiłek( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
USB ma max 1000Hz


@Razi91: nie ma, są inne tryby. Ogólnie USB to skomplikowana bestia i jak chcesz coś zrobić po swojemu to możesz. Podobnie BLE jak nie zależy ci na baterii to 850hz możesz. Minimalny communication interval w specyfikacji 4.2 to 1.25ms. Specyfikacje opcjonalne z piątki podkręcają to jeszcze. Trochę programowało się takie rzeczy :)
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Ten wpis mi przypomniał te głupoty, które ludzie po dziś wypisują - ble ble ludzkie oko nie widzi więcej niż 60fps, marnujecie pieniądze, a potem przesiadłem się na 144fps i 144Hz i zobaczyłem tą przepaść na własne "ludzkie" oko. Teraz jak mam w jakiejś gierce 60fps to odpuszczam granie bo aż razi ten brak płynności. Ciekawe czy może być podobnie z tymi myszkami.