Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Dawo9889: paliłem to swego czasu, ale własnie ta nadprodukcja jednorazowych baterii, plastików, grzałek odrzuciła mnie. Kupiłem vuse epodsa, to taki kompromis - wymieniasz tylko wkłady. Taki biedasprzęt do vapowania.
  • Odpowiedz
@Dawo9889: jakiś czas temu pisałem podobny wpis, że coś jest bardzo nieekologiczne i dałoby się to łatwo zmienić, ale wszyscy mają to w dupie.

Co mi wszyscy odpisali?

"Bo nie chodzi o ekologię tylko o kasę."

Myślę, że tutaj podobnie.
  • Odpowiedz
  • 109
Szukałem dziś boxa w Krakowie, pojedyncze sztuki, jeszcze 3 lata temu były tego tony do wyboru i koloru, dziś box jeden na cały sklep....wszystko poszło w bardzo złym kierunku, a tego gówna plastikowego całe półki...
  • Odpowiedz
@ruffio: no i dlatego mi szkoda to było kupować. A co ja z takim akumulatorem zrobię, jak nie jestem elektrykiem albo nie bawię się lutownicą? A w recyklingu elektrośmieci to się w ogóle do czegoś przydaje?
  • Odpowiedz
@Dawo9889: Bo chodzi o to że jak żółwie dostają słomki to wciągają nimi kokainę i nierzadko mają takie ssanie że wciągają też słomkę, a takiego peta to co najwyżej sobie popalą, bo kto normalny wkładałby go sobie do nosa??? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@CherryJerry: ogólnie jakbyś chciał to zamiast vuse'a który ma ze trzy smaki możesz pojeździć po stacjach i poszukać jednorazówki z wymiennymi wkładami. Sam epet ładowany kablem USB C i wymieniasz wkłady. Smok, vivo i aroma king takie ma. (Vivo bodajże 38pln epet i 18 wkład u mnie)
  • Odpowiedz
@Dawo9889: najdziwniejsze dla mnie jest, że w tym siedzi akumulator który teoretycznie można naładować tyle, że grzałka to cienki drut który się przepala. Są też wersje które można naładować. Tylko co z tego jak i tak nie dolejesz liquidu. Badziew jakich mało.
  • Odpowiedz