Wpis z mikrobloga

Mirki czy właściciele aut hybrydowych to jakaś sekta? Mój znajomy kupił toyote chr z 2019 roku za 100tys i średnio raz w tygodniu wysyła mi screena ze zdjęciami spalania. Jeździ maksymalnie 120km/h bo przy większej prędkości już spalanie jest za duże. Wsiadłem do tej #toyota i czuję się jakbym się cofnął jakieś 10lat do tyłu. W środku plastiki twarde, brak carplaya, skrzynia cvt wyje, z tyłu można poczuć się jak w czołgu przez te małe okna.

Wydaje mi się że ludzie których stać na nowe auto nie muszą liczyć każdego grosza na paliwo i się aż tak tym podniecać. Zapraszam do dyskusji

#motoryzacja #samochody #hybryda
  • 11
@JaTobieTyMi Właściwie napisałem to o sobie jak kupiłem pierwszą hybryde i jazdę tymi autami można traktować jak grę. A po jakimś czasie jak pisałem już nie zwracasz na to uwagę. A inni jak kupili to podobnie do tego podchodzili na początku. Gdybym jeździł mało to bym chyba poszedł w nowoczesny silnik np. typu nowe 1.5 tsi. Sens hybrydy jest dopiero przy bardzo dużej ilości kilometrów albo zainstalowania w nich lpg.
. Jeździ maksymalnie 120km/h bo przy większej prędkości już spalanie jest za duże.


@JaTobieTyMi: Dziękuję, rozbawił mnie ten fragment ( ͡° ͜ʖ ͡°) Prawda jest taka, że ''sekciarstwo'' samochodowe jest słabe w każdą stronę niezależnie od tego czy ktoś jeździ toyotą w hybrydzie jak w powyższym przypadku, elektrykiem czy audi lub bmw spalinowym.
@JaTobieTyMi CHR to jest absurdalnie patologiczne auto, chyba trzeba być niewidomym żeby to kupić. W Yaris jest więcej miejsca zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów w tym CHR, a tam nawet nie ma bagażnika. Nie wiem kto to wymyślał ale no jest dramat.
Mirki czy właściciele aut hybrydowych to jakaś sekta?


@JaTobieTyMi: bardzo podobnie jest z właścicielami dieslów, oni zwykle jeżdżą tak samo aby spalić 0,1 litra mniej,
z resztą ja też mam podobnie jak wsiadam do diesla :D

jak jadę benzynowym to tam bez różnicy czy 7,5 litra czy 9,5 litra czy 13,5 litra w mieście,
a dieslem, daj pan spokój, cały czas patrzenie na spalanie i aby było jak najniższe, różnica między
@JaTobieTyMi zmiana z manuala na eCVT i jeszcze w hybrydzie zawsze będzie czymś co na początku daje dużo wrażeń, bo to jest zupełnie inne obcowanie z samochodem. Jako posiadacz diesela z turbo i hybrydy, a zdarza mi się też jeździć benzyną z LPG, mogę powiedzieć jedno. Wszystko #!$%@?. Zawsze trzeba iść na jakiś kompromis, a toyota w hybrydzie to niezniszczalne auto i na tym w zasadzie kończą się jej zalety.
@Alakecz: Ale wygląda modnie i są osoby którym to się podoba. Jednak tak to ta bryła ma same wady, słaby napęd hybrydowy w 1.8 plus ta bryła, brak wyciszenia, cienka blacha i potem na autostradzie jest tragedia