Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +12
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Ogólnie wiadomo, najważniejsze głosować przeciw PIS.
Nawet jeśli konfederacja czy Hołownia mają ciekawy program i poglądy, to głosowanie na nich nie zmniejsza szansy na 1. miejsce PIS
Jedyny słuszny głos to KO, aby wyprzedzilo PIS.
#changemymind
A PO może zawiązać koalicję i z TD i Lewicą.
Więc jeśli jesteś przeciw PIS to
@Maly_Jasio:
LOL
Z tym że Konfa nigdy nie była w koalicji z PiSem i się na to nie zapowiada.
A taka PO już była w koalicji z PiSem i patrząc na to jak głosowali przez ostatnie lata to szykuje się nam POPiS 2.0
Bredzenie że Konfa zrobi to czy tamto z ust POPiSowców śmierdzi na kilometr.
@buont: XDDDDDDDDDD
Kiedy?
@-pafel: Zmniejsza ich szansę na rząd większościowy, poczytaj jak są przydzielane mandaty.
@Maly_Jasio: Jest taka partia jak PSL co ma zawsze 100% koalicyjności z każdym jak wejdą do rządu. :)