Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich,
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu samochodu, budżet jaki mogę na to przeznaczyć to coś w okolicach 25-30k. Będzie to moje drugie auto, a przesiadka technologiczna ze starego będzie raczej znacząca. Rozglądałem się głównie za Audi A4B8, ale chciałbym poznać więcej samochodów wartych uwagi bo niestety jestem trochę zielony, jeśli ktoś ma takie auto może napisać coś o tym (wiem mniej więcej, że te benzynowe silniki są nie warte uwagi). Reszta życzeń:
- Tylko manual,
- Najlepiej takie 2008+ rok, po prostu ma być dosyć dobre technologicznie, dobrze się prowadzić,
- Części dosyć łatwo dostępne, ceny wiadomo, że i tak będą wysokie, ale byleby nie z kosmosu,
- Napęd na przód, 4x4 może jeszcze nie, a na tył zdecydowanie nie,
- Silnik znany raczej z tego, że nie rozklekocze się po jakimś czasie i też taki który ma więcej niż jakieś 1.6 czy coś,
- W poprzednim samochodzie miałem 1.9 TDI i 115km, więc miło by było znaleźć coś lepszego :)
Za wszelką pomoc bardzo dziękuję, w razie czego będę odpowiadał na komentarze, bo sam chyba nie wymyśle co więcej napisać.
#samochody #motoryzacja #audi
  • 6
  • Odpowiedz
@gaco123 dobrze się rozglądałeś. W takim budżecie to właśnie audi a4, passat, Insignia, citroen c5 w benzynce. Takich gruzów nie kupował bym w życiu w dieselu. Nie fixuj się na jeden model. Bardziej szukaj nie zniszczonego, nie wytłuczonego, nie bitego egzemplarza spośród powyższych.
  • Odpowiedz
@gaco123: Fakt, tfsi nie jest najlepszym benzyniakiem, ale i tak pewnie mniej się będzie sypał i wymagał inwestycji jak dowolny diesel starej audi. A żeby była jasność z tych co wymieniłem najpewniej czułbym się w insignia / passat w benzynce. Potem audi i na końcu cytryna.
  • Odpowiedz