Aktywne Wpisy
Duza-fajka +329
Zmarła mi przed chwilą mama, 6 lat temu tata, jak jeszcze byłem nastolatkiem. 22 lata na karku, od dawna się czułem sam na tym świecie, ale teraz to już przesada
Prawda jest taka że
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Jedyny powód jaki przychodzi mi do głowy to "pewność", niezawodność i dopracowanie vstroma oraz mniejsza utrata wartości, ale czy i tak nie lepiej mieć nówkę na gwarancji?
Plusy dla X-Cape:
-Zawias tył Kayaby
-Kompletny układ hamulcowy od brembo oraz przewody w stalowym oplocie
-Silnik z ER-6 i w sumie rama też podobnie wygląda
-wyświetlacz TFT
-Full LED
-fabrycznie wychodzi na Pirelli STR
Błagam oświeć mnie ktoś.
#motocykle
Taki trochę h----d.
Nie jestem przeciwnikiem nowych marek, sam czekam na premierę Kove 800.
Ale na wiosnę będę pewnie szukał Yamahy albo KTMa
@Szadafaka nie nazwałbym producenta istniejącego od 1937 "nowym" i "firmą krzak" mimo że akurat 650 nie robią we Włoszech tylko w Chinach.
Moto guzzi to też firma krzak? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z Benelli podobna historia, przyjął się i dobrze. Pytanie ile "markowych Chińczyków" jest w stanie jeszcze przyjąć rynek.
Moto Guzzi też do niedawna nie było w Polsce. To że polski rynek moto zawsze był traktowany jako druga kategoria to inna sprawa. Moto Morini to stary producent a nie nowy. Ciągle robią motocykle we Włoszech, tańsze modele w Chinach. Podobna historia z MV Augustą. Dla mnie to wszystko są normalne motocykle
Oferty używek w cenie nowych to rak, który można spokojnie scrollować dalej i szukać normalnych ofert.
Jak już pchać się w tanie to bym brał benelli, które nie jest bez wad, ale tak
@Szadafaka: ja rozróżniłbym dwie sytuacje:
1. firma o kapitale europejskim, inżynierowie w europie, produkcja w chinach ze względu na koszty
2. chiński kapitał, chińska myśl techniczna, chińska produkcja - przyklejony znaczek europejskiej
Po sezonie, dwóch będziesz wiedział w którą stronę chcesz iść.
Ja zaczynałem od nakeda, teraz mam sport turystę a na następny sezon chciałbym zmienić na dualsporta.
Trzeba jeździć i doswiadczac, bo nawet najlepsze rady nic nie dadzą jeśli sam nie będziesz miał jakiegoś odniesienia.
dla porownania, z mojego doswiadczenia: MT09 z 2015 kupiony w 2017 roku, 3 lata jazdy, 22k mil w momencie sprzedazy, cena sprzedazy taka sama jak zakupu (ale sprzedawalem po zrobieniu zaworow, pelnego serwisu zawieszen, nowy lancuch i zebatki, takze wiadomo, nie oszczedzalem na obsludze)
street triple 765 z 2018, kupiony w 2020, prawie dwa lata posiadania, 7k mil w
Mam ubaw z tych co mówią że oo amortyzatory KYB jakby to cokolwiek wnosiło. No nic miałem kyb w samochodzie i TRW biły je na glowę. To jest zwykła firma która robi przeciętne jak i dobre amortyzatory. Tak samo jak z chamulcami nissin i brembo. Są tanie brembo i są drogie.
Trzeba by było się konkurencją przejechać aby
@TheWalkingBed: Tak, pod warunkiem, że ta nówka ma ASO, nie importera i tutaj jest główna, najważniejsza różnica.
No w liczeniu to ty najlepszy nie jesteś.
@PiotrFr:
Od ponad 20 lat zdarza mi się mijać raz na tydzień, dwa salon MG w