Wpis z mikrobloga

#allegro mirasy, taki #protip jak zamawiacie ostatnio na allegro, to piszcie do sprzedającego żeby upewnić się że mają towar na stanie i czy wyślą go zgodnie z tym co napisali na aukcji. zamawiam w dużo rzeczy odkąd pojawił się smart i nigdy nie miałem takiego problemu, ale od 2-3 miesięcy to już jakaś plaga, sprzedający wystawiają towar którego nie mają na stanie. Później muszę szukać jeszcze raz tego przedmiotu i kupować. Na dodatek nieuczciwi sprzedający przetrzymują moją kasę i nawet kit z tym bo kupuje jakieś badziewia między 40-150 pln, ale np. jest taki jeden sprzedający co ma mnóstwo komentarzy negatywnych mówiących o tym że ktoś kupił towar ale go nie mieli, i tak w sumie to zastanawiam się czy to nie jest jakiś wałek, że biorą kasę od dużej liczby użytkowników i przetrzymują ją, a przy większej ilości to już może zrobić się spora suma. #zakupy #sklepyinternetowe

ps. i zastanawiam się czy w takim przypadkuy można domagać się zwrotu z jakimiś odsetkami?
  • 3
@turbine: pracuję w tego typu sklepie, problem wynika z opóźnionych dostaw towaru na magazyn, lub aukcja jest ustawiona w przedsprzedaż, np. z wysyłką od 1 grudnia, bo czekamy na dostawę, co jest widoczne na aukcji, a na co kupujący kompletnie nie zwracają uwagi