Wpis z mikrobloga

@Bobek_PL:
Nie wiem kto jest głupszy, taki janusz który cofa licznik o pół bańki licząc że kupujący nie sprawdzi historii czy kupujący który #!$%@? się na taką minę nie sprawdzając historii xD
  • Odpowiedz
  • 14
@Bobek_PL a potem p0laczeki I inni motoznafcy z YouTube piszą paanie kiedyś to kurła były diesle bez turbo milion się robiło a teraz 250k i śmietnik
  • Odpowiedz
@Bobek_PL: Myślałem, że takie wartości to wywalają tylko przedstawiciele handlowi 0_o Takim autem to chyba przedstawiciela nie puszczają 0_o
  • Odpowiedz
@Bobek_PL: Jeżeli rodacy nadal będą przekonani, że normalni myślący ludzie specjalnie kupują diesela z 'dużą' pojemnością żeby robić mikro przebiegi najlepiej w mieście, to taki proceder będzie trwał w nieskończoność :D
  • Odpowiedz
@Bobek_PL durny polaczek dalej się da skusić na 15 letnie auto z silnikiem diesla, od niemca, które ma 180k przebiegu. Taki cymbał nie rozumie, że tam kupują auto pod potrzeby, czyli diesel jest na trasę, więc 30-40k rocznie spokojnie można założyć jako minimum.
  • Odpowiedz
e tam kupują auto pod potrzeby, czyli diesel jest na trasę,


@tomszczyk: Nie jest to zawsze prawda. Odpal mobile i popatrz, że jest sporo diesli z nie takimi dużymi przebiegami.
  • Odpowiedz
@Cernold: @Berkel_88
Jakimś mega specjalistą nie jestem, ale ogólnie 3.0 tdi to mina. Pomijam branie oleju, w sumie pierwsze słyszę, bo raczej benzyniaki z tym miały problem. Ale ten silnik cieknie z każdej rurki, uszczelki, chłodniczek itd. wszędzie i zawsze. Naprawy liczone są w 10 tys pln, czyli stara dobra germanistyczna szkoła silników 2,5 tdi, 2,0 tdi z dawnych lat i innych niemieckich paździerzy :)
  • Odpowiedz