Wpis z mikrobloga

mierzyłem swój garaż, zabraknie mi 60cm żeby cybertrucka parkowac


@assninja: To sobie garaż zmodyfikujesz :-) Ciekawe czy w ogóle będą się starać na homologację poza USA. Ktoś wspominał, że na rynek EU będzie mniejsza wersja.

Poza tym, żaden normalny pickup (którym Amerykanie jeżdżą po bułki) nie mieści się w garażu, dlatego tam budują długie i szerokie podjazdy - żeby stał przed garażem.
Ale to wygląda jak z gier z lat '90 ubiegłego wieku.


@sickonce: Tesla to jedyny producent u którego produkcyjne samochody wyglądają dokładnie tak samo jak koncepcyjne :-)

Swoją drogą ten samochód to jest totalny freak... Jest dziki, nie z tej ziemi i ma szansę być produkowany w milionach egzemplarzy rocznie! Po prostu będzie widoczny na drogach a nie schowany w garażu jakiegoś milionera.

Duzi chłopcy (Ford, Toyota, VW) produkujący ugrzecznione, miałkie
@kwanty Ja tam sobie życzę, aby udało mu się ściąć koszty produkcji jak w rakietach. Prosty do bólu w budowie i naprawie poza komputerem i elektroniką, odważny design, i spełnianie swojego zadania, bez patrzenia na ryski itd.

I oby byl jak kiedyś nasz Maluch, masowo widziany na drogach.
nie o rozmiar chodzi a o bezpieczeństwo pieszych.


P.S ty widziałeś jakieś pickup forda xD?


@Piastan: F150 i okolice... wiem jak to wygląda - do kabiny jest prawie że drabinka...

Bezpieczeństwo? A jak nie będzie wjeżdżał w pieszych bo FSD zatrzyma w większości przypadków? Chyba lepiej nie wjeżdżać w inne samochody niż robić takie, które będą się odpowiednio gięły podczas wypadków...

BTW. wszelkiego rodzaju pickupy w USA (F-150, raptor, cybertruck) są
Ja tam sobie życzę, aby udało mu się ściąć koszty produkcji jak w rakietach. Prosty do bólu w budowie i naprawie poza komputerem i elektroniką, odważny design, i spełnianie swojego zadania, bez patrzenia na ryski itd.


@sickonce: No chyba taki jest cel - masowy samochód do lekkiej pracy, trwały i tani. A jak ktoś nie lubi trójkątów (w sensie kształtów) to będzie musiał polubić ;-)