Wpis z mikrobloga

Niewygodna prawda, szkoda, że mam skrypt JS (jestem programistą), który mi zapisuje treść wpisu, z linkiem, timestampem itd xD @Matylda_Megara
więc unikanie odpowiedzialności nie zadziała. Koniec trollowania zwierzaku
https://wykop.pl/wpis/73024131/a-potem-zdziwienie-ze-gardzimy-przegrywami-i-nie-t

----------------------------------------------------------

@Matylda_Megara: mylisz pojęcia, jestem indywidualista i logikiem, który interesuje się socjologią (nie samą manipulacją, a zachowniami grup ludzi). Jesteś pewnie trollem, ale wyjaśnię ci co nieco.

Generalnie widzę podział na dwie grupy:
- indywidualiści
- reszta, która czuje potrzebę przynależności

Grupa 1 ma wywalone na społeczności, akceptacje innych itd. Generalnie nonkonformiści, którzy mają wywalone na innych. Nie tęsknią za innymi w tym rodziną, nie szukają kolegów. Taki przykład z którym może się spotkałeś/aś to ludzie co po zajęciach nie utrzymują kontaktu z innymi, ale nie mają problemu z pewną socjalizacją irl jak już się przecinają z kimś.

Grupa 2 pragnie zgrupowania, przynależności, akceptacji, itd. Wśród nich widać zachowania socjalne, próby przypodobania się, próby ukrywania się (aby jeszcze bardziej nie dostać itd). Różne akcje.

W każdym razie grupa druga w zasadzie dzieli się na 2/3 podgrupy:
- przegrywy - ci co z jakichś powodów zostali wykluczeni. Powody są wewnętrzne (w nich, czy to nieodpowiednie socjalne zachowania, patologiczne zachowania) lub zewnętrzne (ktoś ich wyklucza, bo np są biedni, brzydcy, itd)
- normiki - z różnych powodów po prostu udaje im się grupować itd
- normiki alpha - wyróżniają się wśród normików i często ich zdanie łamie inne zasady. Np normik alpha może być "negatywny" i z jakiegoś powodu może gnębić danego przegrywa przez co tamten będzie polegać ostracyzmowi. Albo "pozytywny" i może np wejść w jakąś relacje (niekoniecznie romantyczną/związkową) z przegrywem/indywidualistą i go wkręcić w krąg, który jest poza nimi (czy to z ich woli czy nie).