Aktywne Wpisy
Zjadlem_Babcie +563
Oświadczam ze przez 8 lat rządów PiS, nie wziąłem nic z tarczy, nic z 500 plus, dotknąłem tez 13 i 14 emerytury, nie zainteresowałem się nawet laptopem dla gowniaka czy wyprawką szkolną. MAM CZYSTE RĘCE . Bo jestem #!$%@? mężczyzna po 30 na etacie i nie mam kaszojada. Nas się rucha a nie wspomaga. #bekazpisu #bekazkoalicjiobywatelskiej
techno_mojsze +138
Pytanie z kategorii 100% na serio, chciałbym dowiedzieć się jaka logika stoi za obecnym stanem rzeczy:
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego urzędy są otwarte w godzinach porannych i wczesnopopołudniowych, kiedy większość ludzi jest w pracy? Dlaczego nikt nie przepchnął zmiany godzin na np. 12-20, tak żeby każdy mógł załatwić sprawę, tylko trzeba brać wolne w pracy żeby udać się do jaśnie pana urzędnika?
#pytanie i trochę #zalesie
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego urzędy są otwarte w godzinach porannych i wczesnopopołudniowych, kiedy większość ludzi jest w pracy? Dlaczego nikt nie przepchnął zmiany godzin na np. 12-20, tak żeby każdy mógł załatwić sprawę, tylko trzeba brać wolne w pracy żeby udać się do jaśnie pana urzędnika?
#pytanie i trochę #zalesie
Z rzeczy które mnie niepokoją, to głównie degradacja baterii, auto planuje ładować głównie w domu.
#tesla
Tesle to zawsze wyposażeniowo full opcje, nie wiele można dodać.
Co do degradacji baterii, to średnia to jakieś 90% przy 200 mil. Czasami lepiej, czasami gorzej. Bardziej zależne od sposobu jazdy niż od tego jak ładujesz baterie.
pamiętaj by zastosować link polecający, to będzie 2000zł taniej . Jak nie masz to każdy właściciel tesli będzie się zabijał by ci go dac ;)
jakby co to pytaj
Liczby jakie widziałem to 10% po 100k mil dla Model 3. Tesla Model S/X mają 12% po 200,000 mil. Dla Long Range z NMC będzie to inny wynik niż SR z LFP. Zależy to od wielkości baterii, bo mniejsza bateria robi więcej
Moim zdaniem obsługa klienta to najsłabszy punkt tej marki, a z tego co widzę to każdy po odbiorze jedzie do serwisu "z pierdołą", która kosztuje cały dzień psu w dupę + opłata za dojazd.
Linka mogę dać gdyby ktoś chciał, ale na trójkę nie ma teraz referali, bo dopiero co weszła nowa wersja.
@Yelonek: ja też, ale i tak kupiłem drugą i nie żałuję XD a do pierdoły , to wyszła po roku, raz zgłaszałem, serwis przyjechał do mnie - nie mogłem złego słowa powiedzieć.
fakt zapomniałem że teraz już nie ma ref
Ale nie wiem sam.
@gonzo91: akurat wersja standard range modelu 3 minimalnei różni się od long range. long range ma np lepsze głośniki. Ale to drobna różnica.
@assninja: na
Po odbiorze masz 24h na zgłoszenie uwag.
(1) Jest nieintuicyjna. ma wszystko inaczej niż "normalny" samochód, więc owszem masz wrażenie, że siedzisz w samochodzie przyszłości i nawet nie wiesz jak go odpalić kiedy wsiadasz do niegoi pierwszy razy, bo nie ma tam nic oprócz kierownicy i tableta, ale w praktyce jest niesamowicie okrojony.
(2) Sterowanie WSZYSTKIM z tableta, w którym jest mydło i powidło.
(3) Gaz w opór - fajnie przyspieszenie kosztem baterii, trzy starty spod
Wada samochodu xD
A wystarczy pociągnąć klamkę. Jak można jej nie zauważyć mając samochód 2 lata?
@Yelonek: możesz zgłaszać w dowolnym czasie, ale 24h jest ważne jak np. znajdziesz odprysk na szybie czy szklanym dachu etc, rzeczy które mogą się pojawić a których gwarancja nie obejmuje. No i podobno wtedy priorytet
Krzywe panele czy coś to w dowolnym czasie. A i mobilny do mnie przyjechał do Wrocławia, także zasięg całkiem ok:)
@FuckYouTony @FuckYouTony ty miałeś model 3 z USA?
Przy
@PiotrFr: ale z tyłu to całkiem realna kwestia, bo tam awaryjne jest gdzieś w podłodze chyba :D w takiej nagłej sytuacji, wypadek pożar to bym wybijał szybę
Note
Only the front doors are equipped with a manual door release.
A warning icon, calling your attention to a possibly risky situation
CAUTION
Manual door releases are designed to be used only in situations when Model 3 has no power. When Model 3 has power, use the button located at the top of the