Rozważam zakup nowej Tesli 3 LR (podstawowa wersja, z dodatków to tylko hak) nie mam na sobie presji czasowej, póki co czytam. Zamawiał ktoś może nową trójkę? Z rzeczy które mnie niepokoją, to głównie degradacja baterii, auto planuje ładować głównie w domu. #tesla
@swag_czajnik te modele dopiero trafią do klientów prawdopodobnie w tym tygodniu. Tesle to zawsze wyposażeniowo full opcje, nie wiele można dodać. Co do degradacji baterii, to średnia to jakieś 90% przy 200 mil. Czasami lepiej, czasami gorzej. Bardziej zależne od sposobu jazdy niż od tego jak ładujesz baterie.
@swag_czajnik: masz 8 lat gwarancji na baterie (i silnik etc). Największa degradacja jest na początku, potem spowalnia. Tych nowych chyba jeszcze nikt w Polsce nie ma:)
pamiętaj by zastosować link polecający, to będzie 2000zł taniej . Jak nie masz to każdy właściciel tesli będzie się zabijał by ci go dac ;)
@swag_czajnik: Próbowałem znaleźć jakieś dane na temat degradacji, ale z ilością zmian jaką wprowadzają to trudno to ocenić, bo sztuki sprzed 5 lat to co innego niż dzisiejsze modele. Liczby jakie widziałem to 10% po 100k mil dla Model 3. Tesla Model S/X mają 12% po 200,000 mil. Dla Long Range z NMC będzie to inny wynik niż SR z LFP. Zależy to od wielkości baterii, bo mniejsza bateria robi więcej
@assninja: Po wizycie w serwisie nie polecam Tesli. Złe doświadczenia. ( ͡°͜ʖ͡°) Moim zdaniem obsługa klienta to najsłabszy punkt tej marki, a z tego co widzę to każdy po odbiorze jedzie do serwisu "z pierdołą", która kosztuje cały dzień psu w dupę + opłata za dojazd.
Linka mogę dać gdyby ktoś chciał, ale na trójkę nie ma teraz referali, bo dopiero co weszła nowa wersja.
@Yelonek: ja też, ale i tak kupiłem drugą i nie żałuję XD a do pierdoły , to wyszła po roku, raz zgłaszałem, serwis przyjechał do mnie - nie mogłem złego słowa powiedzieć.
@BetonowePlacki Zazwyczaj kosmetyczne rzeczy, coś źle spasowane, co można wyregulować, np drzwi, podsufitka odchodzi. Czasem jakieś stuki w zawieszeniu, widziałem też problem z głośnikiem. Raczej nic takiego co by powodowało, że samochód nie nadaje się do jazdy. Takie problemy zwłaszcza dotyczą sztuk z fabryk w USA, czyli modele S i X, bo chińskie 3 i Y są całkiem dobre, ale też nie wolne od wad. Po odbiorze masz 24h na zgłoszenie uwag.
(1) Jest nieintuicyjna. ma wszystko inaczej niż "normalny" samochód, więc owszem masz wrażenie, że siedzisz w samochodzie przyszłości i nawet nie wiesz jak go odpalić kiedy wsiadasz do niegoi pierwszy razy, bo nie ma tam nic oprócz kierownicy i tableta, ale w praktyce jest niesamowicie okrojony. (2) Sterowanie WSZYSTKIM z tableta, w którym jest mydło i powidło. (3) Gaz w opór - fajnie przyspieszenie kosztem baterii, trzy starty spod
@Yelonek: możesz zgłaszać w dowolnym czasie, ale 24h jest ważne jak np. znajdziesz odprysk na szybie czy szklanym dachu etc, rzeczy które mogą się pojawić a których gwarancja nie obejmuje. No i podobno wtedy priorytet
Krzywe panele czy coś to w dowolnym czasie. A i mobilny do mnie przyjechał do Wrocławia, także zasięg całkiem ok:)
@PiotrFr: ale z tyłu to całkiem realna kwestia, bo tam awaryjne jest gdzieś w podłodze chyba :D w takiej nagłej sytuacji, wypadek pożar to bym wybijał szybę
@PiotrFr: to w Y, i to nie wszystkich, a w trójce nie ma. Nawet w instrukcji
Note
Only the front doors are equipped with a manual door release. A warning icon, calling your attention to a possibly risky situation
CAUTION
Manual door releases are designed to be used only in situations when Model 3 has no power. When Model 3 has power, use the button located at the top of the
Z rzeczy które mnie niepokoją, to głównie degradacja baterii, auto planuje ładować głównie w domu.
#tesla
Tesle to zawsze wyposażeniowo full opcje, nie wiele można dodać.
Co do degradacji baterii, to średnia to jakieś 90% przy 200 mil. Czasami lepiej, czasami gorzej. Bardziej zależne od sposobu jazdy niż od tego jak ładujesz baterie.
pamiętaj by zastosować link polecający, to będzie 2000zł taniej . Jak nie masz to każdy właściciel tesli będzie się zabijał by ci go dac ;)
jakby co to pytaj
Liczby jakie widziałem to 10% po 100k mil dla Model 3. Tesla Model S/X mają 12% po 200,000 mil. Dla Long Range z NMC będzie to inny wynik niż SR z LFP. Zależy to od wielkości baterii, bo mniejsza bateria robi więcej
Moim zdaniem obsługa klienta to najsłabszy punkt tej marki, a z tego co widzę to każdy po odbiorze jedzie do serwisu "z pierdołą", która kosztuje cały dzień psu w dupę + opłata za dojazd.
Linka mogę dać gdyby ktoś chciał, ale na trójkę nie ma teraz referali, bo dopiero co weszła nowa wersja.
@Yelonek: ja też, ale i tak kupiłem drugą i nie żałuję XD a do pierdoły , to wyszła po roku, raz zgłaszałem, serwis przyjechał do mnie - nie mogłem złego słowa powiedzieć.
fakt zapomniałem że teraz już nie ma ref
Ale nie wiem sam.
@gonzo91: akurat wersja standard range modelu 3 minimalnei różni się od long range. long range ma np lepsze głośniki. Ale to drobna różnica.
@assninja: na
Po odbiorze masz 24h na zgłoszenie uwag.
(1) Jest nieintuicyjna. ma wszystko inaczej niż "normalny" samochód, więc owszem masz wrażenie, że siedzisz w samochodzie przyszłości i nawet nie wiesz jak go odpalić kiedy wsiadasz do niegoi pierwszy razy, bo nie ma tam nic oprócz kierownicy i tableta, ale w praktyce jest niesamowicie okrojony.
(2) Sterowanie WSZYSTKIM z tableta, w którym jest mydło i powidło.
(3) Gaz w opór - fajnie przyspieszenie kosztem baterii, trzy starty spod
Wada samochodu xD
A wystarczy pociągnąć klamkę. Jak można jej nie zauważyć mając samochód 2 lata?
@Yelonek: możesz zgłaszać w dowolnym czasie, ale 24h jest ważne jak np. znajdziesz odprysk na szybie czy szklanym dachu etc, rzeczy które mogą się pojawić a których gwarancja nie obejmuje. No i podobno wtedy priorytet
Krzywe panele czy coś to w dowolnym czasie. A i mobilny do mnie przyjechał do Wrocławia, także zasięg całkiem ok:)
@FuckYouTony @FuckYouTony ty miałeś model 3 z USA?
Przy
@PiotrFr: ale z tyłu to całkiem realna kwestia, bo tam awaryjne jest gdzieś w podłodze chyba :D w takiej nagłej sytuacji, wypadek pożar to bym wybijał szybę
Note
Only the front doors are equipped with a manual door release.
A warning icon, calling your attention to a possibly risky situation
CAUTION
Manual door releases are designed to be used only in situations when Model 3 has no power. When Model 3 has power, use the button located at the top of the