Wpis z mikrobloga

Posiadam sobie #lexus GS 300 2019r 245KM (lub dla niektórych 200t, w 2019r numeracje zmienili i nazwali go 300) i przyszło mi do wymiany tarcze hamulcowe z klockami z przodu. Zamówiłem sobie elegancko komplecik i w warsztacie mi mówią, że zły rozmiar (334mm a oni mi mówią że mam 356mm). Patrze - no ni #!$%@?, nie da się znaleźć tych 356, są jedne jakiejś firmy dark performance premium (xD) na zamówienie do 75 dni. No i pytanie do speców z #mechanikasamochodowa spotkaliście się z czymś takim? Mam jakąś specyficzną wersję auta? Jakim grzybem wszyscy sprzedają inny rozmiar? I ew. jeśli normalnie były robione 344 a ja mam jakąś specyficzną wersję bo sobie ktoś tak skonfigurował to czy przełożenie tego na te standardowe będzie działać? W sensie zaciski i co tam jeszcze trzeba (nie znam się na tym). Chodzi o to, tarcze + klocki przód z wymianą ponad 6000zł :D Idzie coś takiego w ogóle ogarnąć?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@bagietson: finał jest tego taki, że Lexus z jakiegoś powodu w samochodach sprzedawanych tak z grubsza w krajach byłego bloku wschodniego + w Szwajcarii montował do GSów zestawy hamulcowe z przodu, które montuje się do sportowych wersji aut, czyli większe tarcze. Stąd problem, żeby to gdziekolwiek kupić, bo dla tych paru sztuk w Polsce, na Słowacji, czy innych węgrzech nie opłaca się robić zamienników. No i cena w ASO jest
  • Odpowiedz
@kefas_safek: > Pytasz bo masz podobny problem?

Nie nie, rozglądam się akurat za lexem gs/is, tak przypadkiem zauważyłem bardzo nietypowy problem u Ciebie. A ile finalnie kosztowały te z USA?
  • Odpowiedz
  • 0
@bagietson: żeby mieć w/w problem to musisz kupić GSa w tej ostatniej europejskiej budzie, nie wiem za którym się rozglądasz. Czy w IS takie coś występowało to nie wiem, ale na pewnoe w GSie. No i jak będziesz kupował sprowadzany np z Niemiec to nie dotyczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo tam robili normalne zestawy które sobie na allegro za kilkaset zł kupisz zamiennik i fajrant.
  • Odpowiedz