Wpis z mikrobloga

@goferek: jak to co. Robili auta dla grzybów i działkowiczów, bo młodzi nie mają pieniędzy, a obudzili się pewnego dnia... I nadal nie zauważyli, że klienci nie chcą przestarzałych samochodów. Tablet ma znaczenie, ba paski ledowe z aliexpress potrafią zmenić decyzje zakupową. Nowe auta mają robić wrażenie, a dawać doświadczenie dostawczaka. Ten sam problem Mazda, Honda, Susuki i Subaru. Auta dla 65+ na bezmyślnie i po taniości stylizowane by były fajne.
  • Odpowiedz
  • 3
Ten sam problem Mazda, Honda, Susuki i Subaru.


@N331: mazda jeszcze walczy, aczkolwiek ogranicza paletę modeli. Wciąż nie widać następcy modelu 6.
  • Odpowiedz
Mercedes A Klasa z 2018 roku w motoryzacji jest jak iPhone świecie smartfonów


@N331: Mi ten samochód zawsze będzie się kojarzył z takim typowym Oskim deweloperskim, zwłaszcza w pakiecie AMG

No i też bez przesady, bo nie zrobili stylistycznie nic rewolucyjnego, ot przebrali A klasę na modłę wyższych klas, bardzo unifikując wygląd. Taktyka jaką stosowało Kałdi od czasów Małysza
  • Odpowiedz
@Iskaryota: układ ekranów, a tym samym minimalizm zagościł potem do wielu modeli samochodów innych marek, nawet BMW. Paski ledowe robią wrażenie. Asystent głosowy fajny bajer. Dopracowany system info rozrywki działa świetnie. To wszystko przyczyniło się do hitu sprzedaży. Konserwatywne podejście w BMW seria 1 i 2 sedan oraz Audi A3 sprzedało się gorzej.

Tymczasem japończycy wiedzą lepiej. I właśnie widać po wynikach sprzedaży... Tradycyjnie to tylko Toyota i Lexus mogą sprzedawać.
  • Odpowiedz